spyse Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Jag har den förmågan att komma ihåg väldigt många bad beat men mina turliga utdragningar kommer jag inte lika lätt ihåg, dock några få. Nu undrar jag om det finns något program som man kan ladda in händer i och sedan se hur många gånger man blivit utdragen när man ställt på någon gata. Tex men har vunnit 3 st 30/70 situationer men förlorat 4 st 75/25 sitationer då har man åkt på mer bad beat än man själv har dragit ut andra. Skulle vara kul å veta sådant, och framförallt kan det ta bort ens bortskyllningar på att man gick minus för "jag vart ju utdragen hela tiden". Kanske det finns någon sådan funktion i PO eller PT isf får ni gärna upplysa mig om dom. * RP, lite kortare - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
King_ingo Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Det är bara att göra som jag. Jag vet att alla pokerspel är riggade, live som på nätet. Alla försöker att lura mig! Men jag är större än det jag har kommit till terms med det. Jag accepterar helt enkelt att bli utdragen, jag njuter rent ut sagt lite av det. Då behöver man inte tveka med att gå allin i en 70/30 situtaion till din favör. Man vet redan utfallet och accepterar att bli lurad. Dom man spelar mot måste ju få in pengar på något sätt. Lika bra att det är jag och inte någon stackars sate som inte har råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mullemeck Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Du kan ju kolla up Pokerstove. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Har du hittat nå Spyse? Jag hittade denn tråd: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11107 Borde vara exakt det som du sökte en gång för länge sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts