CarlLee Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Hur är en misdeal möjlig på en online site? Partypoker gäller detta fallet. Jag vann sista handen genom att person jag spelade mot foldade, och även fast handen var klar så fick jag ett mail om ett det var fråga om en misdeal, och fick inte dom pengarna jag vann den handen. Förstår inte hur en misdeal är möjlig? Citera
XoteR Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 haha, seriöst? Snälla kopiera in mailet Citera
slovakien Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Hmmmm, låter skumt som fan. Hur mycket pengar skulle du fått om dom inte gjort denna ''misdeal''? Citera
Baloos Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Det var chefen som lirade och något klantarsel hade ställt in riggparametrarna fel. Sånt som händer. Citera
kydyl Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Det var chefen som lirade och något klantarsel hade ställt in riggparametrarna fel. Sånt som händer. lol Nä men det låter jävligt skumt. Klipp in mejlet här så vi får läsa vad de skriver. Citera
CarlLee Postad 26 November , 2005 Författare Rapport Postad 26 November , 2005 Dear -- We apologize for the disruption you encountered at - Our records indicate that you had $- at the start of that game. As a result of the disruption, that game has been construed as a 'misdeal' and we have refunded the money back to your Account. We greatly appreciate your support and thank you for playing at PartyPoker.com. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you. har tagit bort handnr osv för jag tror inte man får visa mail från supporten, Kanske är lite överförsiktig men men .. Det handlade för övrigt om 40$ i potten, han la sig på turn, kunde ju dock ha varit mkt mer? Jag fick ju tillbaks det jag lagt in dock. Citera
Doc Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Dear -- We apologize for the disruption you encountered at - Our records indicate that you had $- at the start of that game. As a result of the disruption, that game has been construed as a 'misdeal' and we have refunded the money back to your Account. We greatly appreciate your support and thank you for playing at PartyPoker.com. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you. har tagit bort handnr osv för jag tror inte man får visa mail från supporten, Kanske är lite överförsiktig men men .. Det handlade för övrigt om 40$ i potten, han la sig på turn, kunde ju dock ha varit mkt mer? Jag fick ju tillbaks det jag lagt in dock. Det typen av brev får man varje gång deras server låsr sig och ett bord blivit ospelbart. Jag antar att de upptäckt någon felaktighet i tillståndet på bordet orsakad av en bugg i deras mjukvara. Citera
CarlLee Postad 26 November , 2005 Författare Rapport Postad 26 November , 2005 Jo, det var det jag trodde också. Men eftersom jag redan hunnit vinna sista handen så borde jag få den degen? Ponera att det hade rört sig om 1000$, hade varit väldigt bittert. Citera
Steel Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 En liknande sak hände mig på 24h. Servern kraschade precis efter att jag vunnit en hyfsad pott. Jag upptäckte att jag inte fått vinsten från den potten. I handhistorien stod det att handen blivit avbruten, men avbrottet skedde efter showdown. Jag kontaktade supporten och bad om mina pengar men till en början vägrade dom. Jag fortsatte tjata dock, handen var ju uppenbarligen färdigspelad när kraschen inträffade. Till slut fick jag tala med en Svensk manager som gick med på att kreditera mitt konto med en likvärdig summa vip-poäng. Du verkar ha drabbats av samma sak. Kanske kan det löna sig att fortsätta tjata, och be att få tala med en manager. Citera
freggan85 Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Du har ju fått tillbaka pengar ju. Varför gnälla då? Citera
TjockisBagarn Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 För att han fick pengarna han satsade i potten men inte de pengarna han vann utav motspelarna. Det är som om varje gång du vinner en pot så får du behålla dina pengar o motspelarna sina, du kan alltså inte plussa, varför klaga? Citera
Steel Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Du har ju fått tillbaka pengar ju. Varför gnälla då? Gnällde jag? Jag som trodde att jag berättade att samma sak som hände CarlLee har hänt mig, och jag fick mina pengar till slut. Alltså borde även han ha möjlighetatt få det. Men jag får väl be om ursäkt för mitt gnäll, och framförallt för att jag inte är lika hjälpsam som du, freggan... Citera
Recommended Posts