koester Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Vet inte om jag har hamnat i rätt forum nu, men flytta mig gärna om det är fel. Är det några där ute som kör med begränsad betänketid i homegames och hur kör ni i så fall? I bland sitter ju folk o suger på det lite väl länge. En tanke hos oss är att vem som helst som är med i handen kan säga time och då har man en minut eller nått sånt på sig att agera.. Några tips? * RP och flytt till Poker OT - QoS * Citera
iremmats Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 En tanke hos oss är att vem som helst som är med i handen kan säga time och då har man en minut eller nått sånt på sig att agera.. Några tips? Alla runt bordet bör ha den rätten. Citera
Sagge Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Vet inte om jag har hamnat i rätt forum nu, men flytta mig gärna om det är fel. Är det några där ute som kör med begränsad betänketid i homegames och hur kör ni i så fall? I bland sitter ju folk o suger på det lite väl länge. En tanke hos oss är att vem som helst som är med i handen kan säga time och då har man en minut eller nått sånt på sig att agera.. Några tips? Ett tips som fungerar bra är att vem som helst som är med i handen kan säga time och då har man en bestämd tid på sig att agera. Citera
Recommended Posts