jordglob Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Jag undrar vad den franska låten som är med i den nuvarande 3-reklamen heter, nån som vet? Citera
double-h Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Tysk-Fransk grupp som heter Stereo Total. Låten heter L'amour à 3. Skivan hete Musique Automatique och den e bra och väldigt skön för övrigt Citera
HeyJohan Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Vansinnigt bra låt. Men jag varnar för att det finns en tysk version av den också. Ingen disrespect mot tyskarna, men den franska är bättre Mvh Johan Citera
Milo Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Tänkte fråga samma sak. Jag som nästan bara lyssnar på hiphop/soul/funk/rnb, gillar den där jävligt mycket. Lite annorlunda än vad jag lyssnar på. Citera
stitchio Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 haha har också tänkt fråga här varje gång jag sett reklam.. tack for hjalpen! Citera
HipsterDufus Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Tapis e Boite! Vive La France! Citera
ekhagen Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Tänkte fråga samma sak. Jag som nästan bara lyssnar på hiphop/soul/funk/rnb, gillar den där jävligt mycket. Lite annorlunda än vad jag lyssnar på. fast å andra sidan är det väl en hiphop ballad? Citera
double-h Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Tänkte fråga samma sak. Jag som nästan bara lyssnar på hiphop/soul/funk/rnb, gillar den där jävligt mycket. Lite annorlunda än vad jag lyssnar på. fast å andra sidan är det väl en hiphop ballad? Näää en hip-hop ballad är det väl ändå inte? Även om deras musik är svår att sätta i ett fack, så skulle jag nog vilja säga att en hip-hop ballad kan jag inte få det till. Men smaken e som baken. Electropop tycker jag känns närmare sanningen i sådana fall. Citera
ekhagen Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 haha har lyssnat lite mer på den nu, och jag håller med dig att det var ett pinsamt inlägg att skriva att det var en hiphop ballad. var nån kul typ som lurade i mig det! peace Citera
jordglob Postad 24 November , 2005 Författare Rapport Postad 24 November , 2005 haha, verkar ha varit populärt att dra upp den frågan tack så mkt föresten! Citera
Recommended Posts