Hjort Postad 21 Mars , 2004 Rapport Postad 21 Mars , 2004 Väldigt bra tråd om hur resonemang kring bankrullar _fungerar_. Det handlar alltså inte om vilken summa man bör ha, utan hur resonemanget fungerar för att komma fram till vilken summa som är lämplig. Utan att ha gått igenom hela tråden än kan jag säga att det verkar vara _väldigt_ mycket bättre diskussion kring ämnet än jag sett någon annanstans. Komplettera med den här: Poker Bankroll Fast ni bör ha klart för er att det är en väldigt teoretisk diskussion, den föreslår inte några helt nya siffror för hur mycket pengar man behöver. Gary Carson sammanfattar diskussionens praktiska effekt på ditt spel ganska väl: Personally, I think all this striving for exactness inbankroll needs is just a waste anyway. You either need 1. A shitload of cash. 2. A secondary source of income that exceeds your min. living expenses. 3. A van with a supply of blank payroll checks from some construction company and a supply of about 15 different ids. 4. A preference for sleeping in parks. 5. A girlfriend with a good job and a low expectations in men. * Pillar lite med rubriken - QoS * Citera
D_Persson Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Tvåan för de allra flesta tror jag. Citera
Largo-Sama Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Tvåan för de allra flesta tror jag. tvåan är samma som femman minus tjejen. Citera
Callahan Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Är det fel på den första länken? Jag får bara upp två ganska ointressanta inlägg där. Den kompletterande länken är fin. Citera
Recommended Posts