Gå till innehåll

Back to Grebbestad någon? 1.2 miljoner anledningar.


Takigawa

Recommended Posts

Grebbestad Europen Poker Challange mars 2006!

Buy-In: 2000+250. Max spelare 600. Prispott 1.2 miljoner SEK.

 

Okej, revanch för alla oss som hamnade på mediokra meningslösa placeringar... Verkar ju även (av vad jag läst i andra trådar) som dom tagit åt sig av kritiken vad det gäller blinds, service och cashgametider....

 

Så, jag antar att det finns ett par intresserade i klubben?! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med, jag åker också bara om de ändrat på öppetiderna på cashgame, då jag räknar med att åka ut fort ur turneringen.

 

Huruvida det är långt till Grebbestad beror ju lite på vilken väg man väljer för att ta sig dit. Det är klart att resan känns längre om man åker på sightseeing via Malmö, Boden, Göteborg eller någon annan svensk ort.

 

Exempelvis valde Kjella att åka via Sydafrika till Thailand, visst, ibland går tvårprocentarn in, men oftast är den snabbaste vägen mellan två punkter den raka linjen.

 

Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart anmäler jag mig Teddy? Jag ska dit igen :) Vi borde ju kunna bli ett gäng denna gång med ju :) Spela poker och supa!! Men jag håller med er om att dom får ta och ändra vissa saker och kanske lägga upp en sån turnering på fler dar osv osv men det får vi hoppas dom gör :)

 

Dra ihop en lista där folk som vill åka kan anmäla sig osv osv!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, Kjella tog inte den bästa vägen direkt.. hehe.

 

Jag försökte att övertala honom om vägen via Värnersborg, men icke sa nicke ;) Men även om man tar den vägen så är det jävligt långt...

 

Hmm... undrar vad det kostar att flyga dit? ;)

 

Jag är inte helt omöjlig på att åka dit, men vill inte säga något bestämt ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det var ganska trevligt i grebbestad faktiskt, då jag menar allt efter stängning osv..

 

Ja du.. Kjella.. Vad ska man säga.. Har han någonsin varit utanför norrköping eller så var det väl så att han inte får köra på de stora vägarna varje dag så han passade väl på. Jag kunde ha liftat dit snabbare dock.

 

Lag poker låter som en mycket trevlig tillställning.. meddela mig om det finns plats i något lag så ska jag tänka på saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...