Takigawa Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Grebbestad Europen Poker Challange mars 2006! Buy-In: 2000+250. Max spelare 600. Prispott 1.2 miljoner SEK. Okej, revanch för alla oss som hamnade på mediokra meningslösa placeringar... Verkar ju även (av vad jag läst i andra trådar) som dom tagit åt sig av kritiken vad det gäller blinds, service och cashgametider.... Så, jag antar att det finns ett par intresserade i klubben?! Citera
Nemomen Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jag är väldigt tveksam till att åka 45 mil till Grebbestad igen om de INTE verkligen har ändrat mycket från förra gången. Jag vet i faen om det är värt 45 mil faktiskt ändå LOL Citera
Takigawa Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 Jag håller med, jag åker också bara om de ändrat på öppetiderna på cashgame, då jag räknar med att åka ut fort ur turneringen. Huruvida det är långt till Grebbestad beror ju lite på vilken väg man väljer för att ta sig dit. Det är klart att resan känns längre om man åker på sightseeing via Malmö, Boden, Göteborg eller någon annan svensk ort. Exempelvis valde Kjella att åka via Sydafrika till Thailand, visst, ibland går tvårprocentarn in, men oftast är den snabbaste vägen mellan två punkter den raka linjen. Ciao! Citera
Dustinz Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 tihi, låter kul det där. jag e på! Citera
TeddyKGB Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Grebbestad är helt ute, det är LAGPOKER som gäller! TEAM SLASK REGERAR OCH KOMMER ATT VINNA!!!!!!!! Citera
ColA Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Vart anmäler jag mig Teddy? Jag ska dit igen Vi borde ju kunna bli ett gäng denna gång med ju Spela poker och supa!! Men jag håller med er om att dom får ta och ändra vissa saker och kanske lägga upp en sån turnering på fler dar osv osv men det får vi hoppas dom gör Dra ihop en lista där folk som vill åka kan anmäla sig osv osv!! Citera
Nemomen Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jo, Kjella tog inte den bästa vägen direkt.. hehe. Jag försökte att övertala honom om vägen via Värnersborg, men icke sa nicke Men även om man tar den vägen så är det jävligt långt... Hmm... undrar vad det kostar att flyga dit? Jag är inte helt omöjlig på att åka dit, men vill inte säga något bestämt ännu. Citera
TeddyKGB Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Cola, fixa ett lag. Maila Guts här på pokerforum och kolla sedan på http://www.lagpoker.se när ditt lag blir anmält. Citera
ColA Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Jag känner ingen som vill spela i mitt lag, men finns det något lag som behöver en så ställer jag upp, jobbar ju inte längre så jag är tillgänglig alla dar i veckan för små events Så om någon saknar en i sitt lag så är det bara ringa mig så är jag på Citera
mabzor Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Jag tycker det var ganska trevligt i grebbestad faktiskt, då jag menar allt efter stängning osv.. Ja du.. Kjella.. Vad ska man säga.. Har han någonsin varit utanför norrköping eller så var det väl så att han inte får köra på de stora vägarna varje dag så han passade väl på. Jag kunde ha liftat dit snabbare dock. Lag poker låter som en mycket trevlig tillställning.. meddela mig om det finns plats i något lag så ska jag tänka på saken. Citera
ColA Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Jag har anmält mig, finns det fler som har det lr har tänkt göra det kan ni ju höra av er så vi kan boka boende osv..... Dustinz anmäl dig nu, så bokar vi en svit som vi kan hångla i Citera
Recommended Posts