BjornL1491910513 Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Jag skulle få min nano förra veckan men den har inte kommit trots att jag har frågat när den skulle komma. Vad beror detta på? Citera
Nidot Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Ont om nannos på marknaden och en trött HeyJohan Citera
cassano Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Jag fick min idag! Beställde den för 11 dagar sedan. Citera
robster80 Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Har inte fått min. Beställde den för 16 dagar sedan. Citera
toppace Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Ont om nannos på marknaden och en trött HeyJohan Johan var sjuk flera dagar så han ligger efter med allt skulle jag tippa, vi väntar alla på något av mästaren. /Toppace Citera
ziddax Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Jag fick mina 3 idag (tror jag iaf, hann inte hämta ut dem innan utlämningsstället stängde, men jag väntar inget annat paket) Så dem kommer.... Citera
JNL Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Mina vip-poäng för Nanon drogs i onsdags eller torsdags och idag dök det up en liten lapp om att jag har något att hämta ut på posten. Så jag håller nog med föregående talare, de kommer (i mitt fall den). Citera
BjornL1491910513 Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Postad 21 November , 2005 har inte fått någon lapp och ja beställde min för ungefär 14 dagar sen Citera
HeyJohan Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Hej! Äntligen börjar jag komma ikapp någorlunda även om högen av PM ännu är obesvarad. Vi ligger i dagsläget inte efter med beställningarna av iPod Nano så är det någon som väntat med än 14 dagar på sin -> Skicka mig ett PM. Mvh Johan Citera
juttis Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Hej! Äntligen börjar jag komma ikapp någorlunda även om högen av PM ännu är obesvarad. Vi ligger i dagsläget inte efter med beställningarna av iPod Nano så är det någon som väntat med än 14 dagar på sin -> Skicka mig ett PM. Mvh Johan Om man har skickat ett pm men inte fått nåt svar, vad gör man då? Citera
Nidot Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Väntar lite längre... Och funkar inte det, skicka ett till. Citera
juttis Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Väntar lite längre...Och funkar inte det, skicka ett till. Jag gissar att du jobbar på Telia, Connex eller nåt annat företag som är välkänt för sin höga servicenivå! Edit: Oops, såg inte att du var från Norrland. Sorry! Citera
HeyJohan Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 juttis: Har varit borta i helgen men du har ett svar inom kort på din fråga. Beklagar att du fått vänta. Mvh Johan Citera
Paradroid Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Jag försökte beställa en iPod nano från VIP-shopen onsdagen den 16 november, och fick inget bekräftelsemail. Nu vet jag inte ens om beställningen har gått igenom och fruktar att jag har sumpat min chans att få den för 5000 VIP. Jag har skickat HeyJohan två PM om detta, varav det första redan den 18, och har inte fått något svar. Citera
HeyJohan Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Paradroid: Beklagar att jag missade ditt första PM. Såg precis ditt andra och ska kolla så att beställningen ligger där den ska. OM den inte gått igenom så ordnar jag så klart det manuellt. Ingen ska behöva missa ett erbjudande så länge jag har något att säga till om Mvh Johan Citera
Recommended Posts