Waggho Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Haha, jag älskar tidningar som har en stor bild och en stor rubrik på framsidan, fast från olika artiklar. Ibland passar de så sjukt bra ihop på ett roligt sätt. Veckans "Uppsalatidningen" (en gratis veckonyhetstidning) som just damp ner i brevinkastet fick åtminstone mig att skratta gott. Rubriken är "Kraftig ökning av blottare i Uppsala län" Under denna finns en stor bild med Annika från dansdokusåpan Floor Filler. Hon är svettig, tittar med en stadig blick in i kameran och ser ärligt talat ganska pilsk ut. Henned danspose innefattar ett lyftande av det högra benet i en långt mer än nittiogradig vinkel mot det andra - hon särar helt enkelt riktigt mycket på benen - samtidigt som hon lutar sig framåt. I en spegeln bakom henne syns hennes baksida och hade det inte varit för att hon hade byxor på sig hade man sett hela härligheten. I bildtexten kan man läsa: "...[Annika] har fått vad hon ville: Största skälet till att jag sökte var att få visa upp mig, säger hon." Citera
Trolldeg Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Haha! Scanna in och visa oss! Citera
Skadast Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Haha! Scanna in och visa oss! Jag tyckte det var rätt lätt att hitta bilden Citera
Recommended Posts