QoS Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Suuperkul! Grattis till PokerPluttan som blev medlem nummer 15000! PMa mig så ordnar vi ett fin-fint POKERFORUM.nu kit! Enjoy! - QoS Citera
PokerPluttan Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Kul välkomnande Tack så mycket, med den otur jag haft i poker så jämnade det ut sig precis Citera
Sagge Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Suuperkul! Grattis till PokerPluttan som blev medlem nummer 15000! PMa mig så ordnar vi ett fin-fint POKERFORUM.nu kit! Enjoy! - QoS 15 000?! Det är ju helt sjukt mycket folk för att vara ett pokerforum? Kan inte finnas många i världen som har fler medlemma? Men eftersom jag själv jobbar på ett företag som har kunder/medlemmar på vår hemsida så undrar jag (intresserad av den här typen av frågor) hur väl det rensas i medlemsregistret? Fins det dubletter? Hur många är aktiva osv? Jag förstår om ni inte vill tala om det eller om ni faktiskt inte vet, men jag är väldigt nyfiken.. Jag undrar inte detta för att jag på något sätt vill dämpa glädjen av att 15 000 sträcket är spräckt. Det ska vi alla glädjas åt och jag är övertygad om att det bli både 16 och 17 000 också så länge popkerforum.nu sköts så bra som det görs idag! Och du PokerPluttan, Grattis! Citera
QoS Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Postad 21 November , 2005 hur väl det rensas i medlemsregistret? Fins det dubletter? Hur många är aktiva osv? Mycket bra frågor. 1. Aldrig. 2. Det finns det säkert, vore konstigt annars. 3. Bra fråga, hur definerar du aktiv? På 3. så kan man enkelt kolla hur många som öht har postat och jag tror det är drygt 4500 som har postat minst en post på forumet. - QoS Citera
busen Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 På 3. så kan man enkelt kolla hur många som öht har postat och jag tror det är drygt 4500 som har postat minst en post på forumet. - QoS Om jag tar mig själv som exempel var jag, så att säga, passivt aktiv i säkert 3 månader innan jag skrev min första post.. Så "aktiviteten" mäter man nog bättre med antal besök, tror jag. Citera
richardd Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Ni fårsluta växa annars finns det ingen fisk kvar snart och ingen spelar längre och ni dödar ert eget forum!!! Citera
Ceritus Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Ni fårsluta växa annars finns det ingen fisk kvar snart och ingen spelar längre och ni dödar ert eget forum!!! Den risken är nog försvinnade liten. Alla pokerspelare är inte svenskar, även om man lätt kan tro det Ett stort Grattis till dig PokerPluttan Citera
Nusseman Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Ni fårsluta växa annars finns det ingen fisk kvar snart och ingen spelar längre och ni dödar ert eget forum!!! Så länge vi fiskar försöker lära varandra är det nog ingen risk att det blir utfiskat. Om nån som faktiskt kan spela poker börjar skriva här blir det värre Citera
jezaja Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Folk lär ju sig inte för dom skriver/läser heller Citera
Recommended Posts