Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Öppnade starkt med att hamna i USA :oops:

Sedan fick jag ta Nyköping då inte mitt lilla samhälle 4 mil därifrån fanns med :D

Jag ska banna mig själv från datorer nu kom det upp ett pokerbord när jag skulle lägga till en fin bild.

Vilket litet samhälle är det?

Västerljung

Postad
Går det att flytta sin markör?

Tror Swede kan ta bort din om du vill göra om.....

Jag menade mest om man kan finpilla den till rätt område i staden.

JAg fick ta en plats fyra mil ifrån där jag bor så du ska nog inte ha stora förväntningar.....

Postad

Hm, verkar vara väldigt många som bor utomlands.

QoS Iranshahr, Sistan-e Baluchestan (Iran)

Vad gör du i Iran om man får fråga, om det nu verkligen är du som satt ut den där :)

Postad
QoS Iranshahr, Sistan-e Baluchestan (Iran)

Vad gör du i Iran om man får fråga, om det nu verkligen är du som satt ut den där :)

Jobbar med lite kärnkraftfrågor för tillfället, nån som vill köpa Uran? :)

- QoS

Postad
Jag menade mest om man kan finpilla den till rätt område i staden.

JAg fick ta en plats fyra mil ifrån där jag bor så du ska nog inte ha stora förväntningar.....

Jag hittade det, det var bara att gå in på "(Edit Location)", sen kunde man flytta runt markören dit man vill ha den.

Edit: Sen var det ju en helt annan sak att få sin ändring att fastna, men just nu orkar jag inte bry mig...

Postad
Jaha, nu har jag suttit här i 15 min och försökt hitta hur man gör. Självklart misslyckas man ju, hur gör man???
Du ska fylla i formuläret! Skriv ingen Zipcode, men skriv platsen du bor i så får du hoppas att webbplatsen har den inlagd i databasen.
Postad
Jaha, nu har jag suttit här i 15 min och försökt hitta hur man gör. Självklart misslyckas man ju, hur gör man???
Du ska fylla i formuläret! Skriv ingen Zipcode, men skriv platsen du bor i så får du hoppas att webbplatsen har den inlagd i databasen.

Spelar ingen roll vad jag skriver, får samme felmeddelande oavsett (invalid city). :(

Postad

Spelar ingen roll vad jag skriver, får samme felmeddelande oavsett (invalid city). :(

Det är inte så att du letar ibland amerikanska städer?

Man kan välja på amerikatt och övrigt.

Postad
Småland ser oroväckande tomt ut. Vad har folk för intressen där nere?

De är snåla saker du vet, tror inte de vågar satsa något, om det väl kommer nån så är det någon som bara lirar freerolls skulle jag gissa ;)

Postad

LYSTRING!!!

JAG SKALL PLOCKA BORT ALLA AMERIKANSKA STÄDER IKVÄLL. NI SOM BOR I USA SKRIV HÄR ATT NI VILL HA KVAR ERAN PIN.

------

Zoomar man in på satellitbilden på Malmö så ser man att Busen bor på vattnt i oljehamnen, snyggt

Postad
Zoomar man in på satellitbilden på Malmö så ser man att Busen bor på vattnt i oljehamnen, snyggt

Och hur zoomar man? :oops:

Edit: Bytte till Firefox och där såg jag genast hur man gjorde. Dom där knapparna fanns aldrig i mitt IE...

Postad

Och hur zoomar man? :oops:

välj först satellitbild, sen har du en liten meny uppe i vänstra hörnet. Där kan man zooma in och ut

sen om du trycker på kartan och håller knappen nedtryckt så kan du röra dig fritt på kartan

edit: jag blev medlem, då kan man sätta pinen på exakt rätt plats på kartan. Nu har jag lagt min pin på metern exakt rätt ställe på kartan. Går att zooma in med satellitbilden. Grymt tycker jag 8-)

Postad

Det är inte så att du letar ibland amerikanska städer?

Man kan välja på amerikatt och övrigt.

Fick till det till slut. Problemet var att det inte funkade med Opera. Körde IE och då gick det bra.