Bernt Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 vore kul och adda sig, men när närmsta stad som funkar är växjo och man bor i Kalmar går det bort! Citera
Skanke Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Öppnade starkt med att hamna i USA Sedan fick jag ta Nyköping då inte mitt lilla samhälle 4 mil därifrån fanns med Jag ska banna mig själv från datorer nu kom det upp ett pokerbord när jag skulle lägga till en fin bild. Vilket litet samhälle är det? Västerljung Citera
Hjort Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 vore kul och adda sig, men när närmsta stad som funkar är växjo och man bor i Kalmar går det bort! Åh, sån förnedring! Tvärt om ska det ju vara. Citera
morberg Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Går det att flytta sin markör? Citera
Skanke Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Går det att flytta sin markör? Tror Swede kan ta bort din om du vill göra om..... Citera
DrillerKiller Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Bor i Skånelands huvudstad Copenhagen. Varma hälsningar SA Citera
morberg Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Går det att flytta sin markör? Tror Swede kan ta bort din om du vill göra om..... Jag menade mest om man kan finpilla den till rätt område i staden. Citera
jaroiten Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Ich bin geaddet, Vaasa, Finland Citera
Skanke Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Går det att flytta sin markör? Tror Swede kan ta bort din om du vill göra om..... Jag menade mest om man kan finpilla den till rätt område i staden. JAg fick ta en plats fyra mil ifrån där jag bor så du ska nog inte ha stora förväntningar..... Citera
Swede Postad 20 November , 2005 Författare Rapport Postad 20 November , 2005 Går det att flytta sin markör? jag har admin, så det är bara att skapa en ny markös så tar jag bort den gamla Citera
wolf Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Hm, verkar vara väldigt många som bor utomlands. QoS Iranshahr, Sistan-e Baluchestan (Iran) Vad gör du i Iran om man får fråga, om det nu verkligen är du som satt ut den där Citera
jemten Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 "Stockholm", invalid city. Åkej. Citera
QoS Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 QoS Iranshahr, Sistan-e Baluchestan (Iran)Vad gör du i Iran om man får fråga, om det nu verkligen är du som satt ut den där Jobbar med lite kärnkraftfrågor för tillfället, nån som vill köpa Uran? - QoS Citera
morberg Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jag menade mest om man kan finpilla den till rätt område i staden. JAg fick ta en plats fyra mil ifrån där jag bor så du ska nog inte ha stora förväntningar..... Jag hittade det, det var bara att gå in på "(Edit Location)", sen kunde man flytta runt markören dit man vill ha den. Edit: Sen var det ju en helt annan sak att få sin ändring att fastna, men just nu orkar jag inte bry mig... Citera
Cyntax Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Ich bin geaddet, Vaasa, Finland Måååårjens! Tammisaari, Suomi. Citera
Ruterkung Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jaha, nu har jag suttit här i 15 min och försökt hitta hur man gör. Självklart misslyckas man ju, hur gör man??? Citera
Cyntax Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jaha, nu har jag suttit här i 15 min och försökt hitta hur man gör. Självklart misslyckas man ju, hur gör man???Du ska fylla i formuläret! Skriv ingen Zipcode, men skriv platsen du bor i så får du hoppas att webbplatsen har den inlagd i databasen. Citera
Waggho Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Småland ser oroväckande tomt ut. Vad har folk för intressen där nere? Citera
jemten Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jaha, nu har jag suttit här i 15 min och försökt hitta hur man gör. Självklart misslyckas man ju, hur gör man???Du ska fylla i formuläret! Skriv ingen Zipcode, men skriv platsen du bor i så får du hoppas att webbplatsen har den inlagd i databasen. Spelar ingen roll vad jag skriver, får samme felmeddelande oavsett (invalid city). Citera
Loveless Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jaha, nu har jag suttit här i 15 min och försökt hitta hur man gör. Självklart misslyckas man ju, hur gör man???Du ska fylla i formuläret! Skriv ingen Zipcode, men skriv platsen du bor i så får du hoppas att webbplatsen har den inlagd i databasen. Spelar ingen roll vad jag skriver, får samme felmeddelande oavsett (invalid city). Det är inte så att du letar ibland amerikanska städer? Man kan välja på amerikatt och övrigt. Citera
Lolle Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Småland ser oroväckande tomt ut. Vad har folk för intressen där nere? De är snåla saker du vet, tror inte de vågar satsa något, om det väl kommer nån så är det någon som bara lirar freerolls skulle jag gissa Citera
Swede Postad 20 November , 2005 Författare Rapport Postad 20 November , 2005 LYSTRING!!! JAG SKALL PLOCKA BORT ALLA AMERIKANSKA STÄDER IKVÄLL. NI SOM BOR I USA SKRIV HÄR ATT NI VILL HA KVAR ERAN PIN. ------ Zoomar man in på satellitbilden på Malmö så ser man att Busen bor på vattnt i oljehamnen, snyggt Citera
Trolldeg Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Zoomar man in på satellitbilden på Malmö så ser man att Busen bor på vattnt i oljehamnen, snyggt Och hur zoomar man? Edit: Bytte till Firefox och där såg jag genast hur man gjorde. Dom där knapparna fanns aldrig i mitt IE... Citera
Swede Postad 20 November , 2005 Författare Rapport Postad 20 November , 2005 Zoomar man in på satellitbilden på Malmö så ser man att Busen bor på vattnt i oljehamnen, snyggt Och hur zoomar man? välj först satellitbild, sen har du en liten meny uppe i vänstra hörnet. Där kan man zooma in och ut sen om du trycker på kartan och håller knappen nedtryckt så kan du röra dig fritt på kartan edit: jag blev medlem, då kan man sätta pinen på exakt rätt plats på kartan. Nu har jag lagt min pin på metern exakt rätt ställe på kartan. Går att zooma in med satellitbilden. Grymt tycker jag Citera
jemten Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Det är inte så att du letar ibland amerikanska städer? Man kan välja på amerikatt och övrigt. Fick till det till slut. Problemet var att det inte funkade med Opera. Körde IE och då gick det bra. Citera
Recommended Posts