RayIV Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Kanske har skrivits om detta tidigare men jag visste inte riktigt vad jag skulle söka på, "turneringar" kändes inte alltför specifikt. Jag och en polare har styrt en gemensam rulle på runt $1000 som vi tänkte lira MTTs för (inköp i regel mellan $20 och $50). Just nu har vi allt inne på en mindre site med schysst turneringsutbud men det vore fint att splitta rullen till ytterligare en eller två siter så man kan multitabla som man vill. Så.. har ni några tips på bra siter med mycket turneringar på dessa nivåer? Bra struktur är ju såklart ett gigantiskt plus. * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 prima (nordicbet, royalvegas å ett gäng andra sidor) har väldigt många turneringar. Där kan du enkelt lira mer än en turnering samtidigt, slipper du sitta på 2 klienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Så.. har ni några tips på bra siter med mycket turneringar på dessa nivåer? Bra struktur är ju såklart ett gigantiskt plus. Med bra gissar jag att du menar långsam? Isf är Pokerstars ett bra val. Kika lite på deras $10 med fria rebuys också. Sjukt stora priser i den och spelar man lite lagom konservativt bör 4 inköp+add-on räcka ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 19 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2005 Yes, bra struktur = långsam struktur. Vet att pokerstars är stora på turneringar men är det inte ganska tufft motstånd där? Prima ska kollas upp, vilken klient rekommenderas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
worim Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 jag gillar fulltiltpokers turneringar. deras struktur är mkt bättre än primas, partypokers o pacifics iaf... vet inte om deltagarantalet förändrats den senaste månaden men innan var där mellan 100 (tidigt på dagarna svensk tid) o 250 (möjligt att det var fler sena nätter/tidiga mornar) deltagare i turneringarna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Pokerstars har även $20+$2 20-bords SnG (180 spelare) med 15 minutersperioder (samma struktur som MTT). Så här dags (00.00 CET) startar ungefär en var 15:e minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 jag gillar fulltiltpokers turneringar. deras struktur är mkt bättre än primas, partypokers o pacifics iaf...vet inte om deltagarantalet förändrats den senaste månaden men innan var där mellan 100 (tidigt på dagarna svensk tid) o 250 (möjligt att det var fler sena nätter/tidiga mornar) deltagare i turneringarna där. Hur är motståndet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derpase Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Jag tycker inte motståndet e så överdrivet bra på pokerstars. Marginellt bättre än Partypoker kanske. Men Stars är ju den näst största siten efter Party så det finns ju alla sorters spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts