Gå till innehåll

Ingen bonus vid transfer hos B2B!


Orcus

Recommended Posts

Jaha, så det blev det en RP iaf till slut då 8-)

 

Skulle vilja ställa en fråga till dom som dissat det jag gjorde.

(Nusse, lfx, wolf, m.fl.)

 

Om jag gjort en cash out ifrån ex. 24h poker till mitt NETeller. Och sen gjort en cash in ifrån NETeller till ex. 66poker.

Hade detta varit ok ? Naturligtvis, det är ju så det funkar. Det vet vi alla.

 

Men vad är skillnaden ? Några NYA som en del har tjatat om, kommer ju inte in.

 

Jag har nu fått klarhet ifrån Annelie på 66poker. Och de kommer att fixa bonusen. Mycket tack vare att de inte tyckte att jag gjort något stort fel. Och samtidigt att det inte framgår tydligare på siten. Vilket var en mening i detta. All information som underlättar för en spelare, är ju av godo.

 

Förmodligen kommer det också att läggas till på i alla fall 66poker siten mer tydligt att man ej får transfera och samtidigt signa up.

Vilket jag tycker är helt ok. Hade detta framgått, så hade jag ju gjort på ett annat sätt. Men gissa vad siterna har för villkor kan inte jag göra.

Sen måhända att vissa tycker det är självklart m.m. Så läs det jag skrivit tidigare så får ni i alla fall min version.

 

Får ni problem på 66poker, fråga efter Annelie ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men vad är skillnaden ? Några NYA som en del har tjatat om, kommer ju inte in.

 

Egentligen är det ju inte bonushororna dom är ute efter.

Meningen är ju att nya spelare ska signa och därmed sätta in fräscha pengar i rullning. Att dom sedan förklarar saker och ting dålig kan dom bara beskylla sig själv över.

 

Med nya spelare menar jag då inom B2B-nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen är det ju inte bonushororna dom är ute efter.

Meningen är ju att nya spelare ska signa och därmed sätta in fräscha pengar i rullning. Att dom sedan förklarar saker och ting dålig kan dom bara beskylla sig själv över.

 

Med nya spelare menar jag då inom B2B-nätverket.

Nej visst har du rätt i detta Skadast, jag förstår helt och hållet allas resonemang likaså i tråden.

Visst är det så att b2b siterna har sign up bonusar, för att tilldraga sig helt nya spelare. Detta hindrar ju inte att befintliga spelare signar upp på nya siter. Och jag anser mig knappast vara någon bonushora. Tror jag lirat på max 15 siter under 2.5år. Men det finns ju inget förbud emot bonushoror. Och väldigt många på PF har börjat på det viset och gör fortfarande.

 

Sen att dom kan göra vissa saker tydligare, javisst kan dom det. Tycker jag också dom ska göra, det gagnar ju alla inblandade både siterna och spelarna. Sen kan jag def. hålla med om att det var lite klantigt att göra som jag gjorde. Men något större fel tycker jag def. inte att det var.

Det är ju alltid lätt att sitta i efterhand och säga det. Annelie skötte detta på ett bra sätt och det är det jag menar med en flexibilitet ifrån sitens sida.

 

Du borde haft på känn att detta inte skulle funka. Skaffa neteller, ett måste vid bonushorning. Förövrigt tycker jag 66poker har en av dom snabbaste bättre support servicen jag stött på inom b2b
Varför skulle jag göra det ? Jag signade upp ny b2b site (med giltiga koder, etc), och testade att då göra en överföring ifrån den b2b siten jag spelade på för tillfället. I och med att jag ändå skulle testa en ny b2b site.

 

Javisst, det gick bra att göra överföringen. Kanon, då sparar vi ju trubbel både för siten och mig själv, var min tanke. Kan inte förstå att särskilt spelare tycker detta är så konstigt. Att siten kanske tycker det. Men att spelare tycker det är fel, har jag ingen som helst förståelse för faktiskt.

 

Jag har haft NETeller i 2.5 år ;) och "horar" inte normalt sett 8-)

 

Jo men har du haft några problem med 66poker ? Jag har ALDRIG gnällt på någon kundservice inom b2b nätverk. Det har varit någon enstaka gång det varit något fel. Men detta har oftast löst sig ganska smidigt.

 

Jag råder dig att ha en mailkontakt med 10 mail fram och tillbaka, och sen be 4 ggr om att en manager ska kolla upp vad som gäller.

Men du stångas emot en mur av svammel och standardsvar.

Du lackar inte ur då ? Bra, jag gör det ;)

 

T.o.m. Annelie (som förövrigt var kanon) sa men herregud det vet du väl hur kundtjänst är, säger väl allt 8-)

 

Jag säger återigen. Jämför hur jag skulle gjort om jag skulle använt NETeller exempelvis. Precis samma sak, det är INGEN skillnad. Jo, det är det. Jag sparade avgifter för siten..... Äger alla aktier i b2b eller vad är det frågan om ? :shock:

 

*edit1* Checkade hur mkt jag gjort "normala" insättningar på (enligt er andra då) till b2b siter 90k SEK under 3 mån. Hur mkt tycker ni jag ska sätta in för att uppfylla kraven till b2b ? 250, 500 ?

 

*edit2*NETeller används endast till $ siter. För att slippa onödiga växlingar.

 

Har faktiskt inget mer att tillägga nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...