Gå till innehåll

Investera pengar och få dem att växa?


Swede

Recommended Posts

Hej,

 

Idag när jag var ute o gick på stan så hittade jag en tjugolapp på marken.

 

nu undrar jag vad jag skall göra. Vilket är bästa sättet att investera pengarna.

 

Skall jag göra det säkra genom att stoppa in dem i banken och se dem växa med 2.25% ränta, eller skall jag våga gambla och försöka dubbla upp pengarna snabbt. Typ spela två st matchen för 10 kr st till höga odds.

 

hur tycker ni jag skall göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Köp en påse godis

 

2. Fundera lite på om såna här trådar verkligen behövs. Hur skulle det se ut om alla 14000 användare postade sånt här trams?

 

som svar på fråga nummer två säger jag

 

a: kunde tyvärr inte hålla mig, var alldels för kul. Visste att jag skulle få skäll, men det var det värt

 

b: 14000 medlemmar, MEN hur många aktiva? Det du! HA!

 

:heart:

 

(och om ingen av er moderatorer fick ett litet leende av inlägget så tar ni livet alldeles för seriöst)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

b: 14000 medlemmar, MEN hur många aktiva? Det du! HA!

 

Fler än något annat pokerforum för svenskar men det kan alltid bli bättre. Men om folk inte klarar av att snacka poker får vi väl börja konkurrera med Lunarstorm istället. ;)

 

(och om ingen av er moderatorer fick ett litet leende av inlägget så tar ni livet alldeles för seriöst)

 

Det har väldigt lite med saken att göra. Vi håller ju på att försöka arbeta bort så mycket onödigt OT-trams som möjligt och det här hjälper knappast till att minska brusnivån i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt in pengarna på ett sportsbetkonto och spela säkra matcher. Men va noga med att aldrig spela för mer än 5% av pengarna för då riskerar du att gula.

Det finns inga säkra matcher. Hur skulle man riskera att gula om man bara spelade på säkra matcher?

Tyvärr tänkte jag inte igenom mitt superallvarliga inlägg i denna debatten mer än 8 nanosekunder därför har jag tyvärr inget belägg för mitt påstående och tar härmed tillbaka mitt råd om sportbettingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...