TotalFarsa Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Weeeeeeeeeh!!! Aftonbladet kör sin Återbäringen igen där man får önska sig prylar... Imorse skickade jag in en önskan om ett pokerbord på ben för ca 2000:- och nu har de precis ringt från aftonbladet och gett mig den goda nyheten att de kommer att skicka ett pokerbord till mig! I min glädjeyra glömde jag såklart bort namnet på butiken men vad gör väl det From nu så kommer vi att spela med stil! /TF * Lite RP till en Allt om-tråd - QoS * Citera
kydyl Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 wtf You lucky bastard Grattis! Citera
Waggho Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Vad angav du som motivering? Citera
TotalFarsa Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Postad 17 November , 2005 Vad angav du som motivering?Att vi ville ha lite mer Las Vegas-feeling när vi lirar... De svalde det med hull & hår! Kändes rätt i tiden att be om ett pokerbord osså /TF Citera
Swede Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 hehe, nu har jag skickat en mkt fin ansökan, hoppas den går igenom Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Imorse skickade jag in en önskan om ett pokerbord på ben för ca 2000:- och nu har de precis ringt från aftonbladet och gett mig den goda nyheten att de kommer att skicka ett pokerbord till mig! Kommer du med på bild i Aftonhoran? Citera
TotalFarsa Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Postad 17 November , 2005 Kommer du med på bild i Aftonhoran? På ren stockholmska uttryckte hon sig såhär: En reporter hör eventuellt av sig om vi vill göra ett "knäck" Så vem vet... Men det är väl så många som "vinner" så chansen är väl inte så stor... Undrar om Ken lånar ut sin Möller-tshirt /TF Citera
Nusseman Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Snyggt jobbat TF! Kommer passa finfint i ert nya vardagsrum Citera
TotalFarsa Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Postad 17 November , 2005 Det är detta bord som de kommer att skicka till mig. Produktfakta: http://www.allingames.se Pokerbord för 10 personer Artnr: MAH700 Beskrivning: Ovalt fullsize pokerbord för 10 spelare. Bordet har infällbara ben, vilket gör att det är lätt att förvara. Mått: 214 x 107 x 78 cm Ja, nu bara måste jag ju sätta av ett rum i huset för poker /TF Citera
Nidot Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Ska försöka få mig en ny dator, efter att jag köpt en dator för cirkus 10k som funkar sämre än min gamla. Citera
Nidson Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 TotalFarker ditt snikna svin. Undrar om det vill hjälpa mig bygga rulle.. eller man kanske har bättre chans om man ber om kapital till en megaskottning? Citera
Loveless Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Har de något tak på vad man får begära? Är sugen på att bli sponsrad till WSOP. Citera
kfluffie Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Har de något tak på vad man får begära? Är sugen på att bli sponsrad till WSOP. Regel 2 i ABs Återbäring: Du får ansöka om vad du vill, utom kontanter. Tänk på att skriva kort, det ökar dina chanser. http://www.aftonbladet.se/aterbaringen/05/formular.html Citera
Swede Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Har de något tak på vad man får begära? Är sugen på att bli sponsrad till WSOP. Regel 2 i ABs Återbäring: Du får ansöka om vad du vill, utom kontanter. Tänk på att skriva kort, det ökar dina chanser. http://www.aftonbladet.se/aterbaringen/05/formular.html han vill köpa en biljett, inte få cash en buy in Citera
giFF Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Det är detta bord som de kommer att skicka till mig. Produktfakta: http://www.allingames.se Pokerbord för 10 personer Artnr: MAH700 Beskrivning: Ovalt fullsize pokerbord för 10 spelare. Bordet har infällbara ben, vilket gör att det är lätt att förvara. Mått: 214 x 107 x 78 cm Ja, nu bara måste jag ju sätta av ett rum i huset för poker /TF Hoppas du fortfarande är likaglad, men det bordet kostar inte många tusen vip på heypoker . Grattis ! Citera
the_dafvud Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag önskade mig en påse bajs och till min förtjusning blev så även fallet.Nu önskar jag er alla en skön kvällsmat med smaskig diarré som pålägg / Xianze _/_/_/_/ " Skotta är EV + " _/_/_/_/ Har inte skrattat så mycket sedan jag grillade kanin. Citera
Skadast Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Jag önskade mig "Ny mat". Man blir hyffsad förbannad när man måste slänga mat för 2500:- för att man fått en jäkla massa mal i köket under tiden man är i Grekland. Trodde jag skulle få komma hem till svensk mat, men ack vad jag bedrog mig, bara en massa mal och larver i skafferiet Citera
TotalFarsa Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 Hoppas du fortfarande är likaglad, men det bordet kostar inte många tusen vip på heypoker . Grattis ! Självklart är man fortfarande glad! Slapp ju dessutom spela på B2B för bordets skull. BUUURN!!!!! /TF Citera
erbus Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Hoppas du fortfarande är likaglad, men det bordet kostar inte många tusen vip på heypoker . Grattis ! Självklart är man fortfarande glad! Slapp ju dessutom spela på B2B för bordets skull. BUUURN!!!!! /TF gratis är gott..... /A *som har begärt delat vårdnad om pokerbordet. Citera
Recommended Posts