MrPrytz Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Går ett avsnitt på ZTV nu, ifrån Montecarlo. Ken sitter vid bordet nu! Hoppas man får se lite av Mats sen, har för mig han satt vid TV bordet? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Går ett avsnitt på ZTV nu, ifrån Montecarlo. Ken sitter vid bordet nu! Hoppas man får se lite av Mats sen, har för mig han satt vid TV bordet? Mvh Fel år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thomaskrstd Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Var tog Westerlund vägen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Synd! Tjejen vill se på Bond Går det någon repris?????? lol toffel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 nån som "spelade in" detta program ? VIll gärna höra det senaste PMA, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Ikväll på Eurosport 22.00 från Köpenhamn. Del 1 av 3. Får ej missas. EDIT: Verkar vara framflyttat till 22.25. Den som väntar på något gott.... http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Ganska riggad hand man fick se igår. 4 spelare TT 86 77 75 Floppen 5 7 9 Och så säger vissa att nätet är riggat..... Nu börjar ockå gdaily bli varm i kläderna, bra kommenterat. "Denna tillställning är nyktrare än ett styrelsemöte hos IOGT-NTO. Det kan jag lova" är redan en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njordir Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Ja, var positivt överraskat över Olas kommentarer, missade förra gången men fick tillfället igår. Roligt med någon som håller sig till pokersnack och spelanalys , och inte bara rapar samma fraser varje gång ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aplsin Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Altså den ena kommentatorn på eurosport igår var ju TOTALT värdelös, den andra kommentatorn (Ola?) fick ju sitta och rätta honom hela tiden! Han kunde ju inte ens reglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Ja, var positivt överraskat över Olas kommentarer, missade förra gången men fick tillfället igår. Roligt med någon som håller sig till pokersnack och spelanalys , och inte bara rapar samma fraser varje gång ! va säger du?!? mikael westerlund rabblar vell aldrig samma fraser? och nu citerar jag! "Här ser vi då...." "och här ser vi då...." jaha och här ser vi då...." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Tycker man ska ge pokern högre status och slänga in Roberto Vacchi bredvid Ola nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Gäller bara att förekomma alla: Jag känner mig som David Letterman efter Oscarsgalan: "I had no idea this thing was televised. Boy, is my face red!" Anyway, nästa vecka är Ola tillbaka! Rejoice! Jag vet att jag kommer vara nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Var tog Westerlund vägen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Gäller bara att förekomma alla: Jag känner mig som David Letterman efter Oscarsgalan: "I had no idea this thing was televised. Boy, is my face red!" Anyway, nästa vecka är Ola tillbaka! Rejoice! Jag vet att jag kommer vara nöjd med det. Du gjorde ett BRA jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Tycker man ska ge pokern högre status och slänga in Roberto Vacchi bredvid Ola nästa säsong. Då blir det stor dramatik när någon får in ett hjul. Jag tycker att Othello gjorde ett bra jobb. Helt i klass med Ola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Var tog Westerlund vägen ? De byter typ runt med kommentatorer på Eurosport, men personligen tycker jag Westerlund och Brandbron skulle vara ett hett kommentatorpar. Westerlund vågar skälla lite på spelarna, medans han igår (Deuville avsnitt 1) bara säger " aah, jag tror inte det där var så bra spelat". Och Ola är ju felfri i sina program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Håller med dig om Ola B och Westerlund säkert skulle vara ett fint par.. Men.. det känns som Westerlund har lite annat att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Håller med dig om Ola B och Westerlund säkert skulle vara ett fint par.. Men.. det känns som Westerlund har lite annat att göra? Ja, han har ju precis blivit utsläppt från häktet nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 när går nästa eurosport-sändning? missade ajg någonde senaste dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Ola och Othello Westerlund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 när går nästa eurosport-sändning? missade ajg någonde senaste dagarna? Här finns allt när Eurosport sänder. Nästa sändning är Deauville (del 2 av 3) fredag 2 juni 2006 kl 21.30. http://www.europeanpokertour.com/tvshows.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 när går nästa eurosport-sändning? missade ajg någonde senaste dagarna? Här finns allt när Eurosport sänder. Nästa sändning är Deauville (del 2 av 3) fredag 2 juni 2006 kl 21.30. http://www.europeanpokertour.com/tvshows.html Nu går den! ola är lätt den bästa kommentatorn de har just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K-Not Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Är det någon som vet vad det är för kortlek dem använder i EPT nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 17 Juni , 2006 Rapport Share Postad 17 Juni , 2006 Så risigt att Mats avsnitt går samtidigt som massa annat bra. Man vill ju både se fotbollen och golfen och pokern, hur ska det gå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts