Bernt Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Dålig hemmagjord HH, gör ett försök ändå, är nyfiken. 10manna NL25 Får AA, raisar 1,25, får 3 callers. Flopp K 6 7 (två i samma färg) Betar pott, en synar. Turn 7 jag checkar, han betar 6, jag raisar till 12, han går allin, hade ca 30 $ från början, han täcker mig. Syna? Kan bara hoppas på AK känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Folden finns inte längre, i med degen och skratta gott åt snubben om han har en 7a (antar att det var därför du postade handen). EDIT: set i 6or låter troligare om det är en tänkande spelare. EDIT 2: stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2005 Ok, misstänkte det, lyckades på något sätt hamna sitout och autofoldade handen när han gick allin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts