Nemomen Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen). Finns ni här mina vänner? Citera
Z-man75 Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Glöm inte dom två på rum 214 som du höll vakna till fyra på natten. Har ju mött dig i Paintball... ... Ha det bra så länge!!! / Andreaz, Skövde Citera
Nemomen Postad 15 November , 2005 Författare Rapport Postad 15 November , 2005 Ja jägarns. Er sprang jag på också ja! Det var väl en jäkla tur att vi inte hitta något cashgame vid den tiden på morgonen? LOL Hälsa Sebban Citera
racketeer Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Jag är en supertrevlig kille från Uppsala, men jag tror inte vi satt vid samma bord... Citera
erras Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 hittade jag min kärlek i samir? nja nu blandar du ihop mig med HinHole Samir känner jag redan till sen innan vi har ju spelat på samma klubb ett tag nu Citera
darvartagan Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen). Finns ni här mina vänner? Om det är en seriös kontaktannons så får du Niklas mobilnummer om du pm:ar mig. Jag var för övrigt killen som sprang och kollade hur det gick för Nisse (Niklas) redan efter ca. 30 minuter när jag åkte på min bad beat i den första handen jag spelade. Och Samir spelade jag mot när jag var full ute i min stuga.. han var en väldigt trevlig prick Citera
Nizse Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen). Finns ni här mina vänner? Tjohoo mitt Nisse här. Har kollat lite efter dig men kom inte ihåg riktigt vad du hette här, av nån anledning är det lite suddigt från Lördagen. Tur hade man som hamnade vid ett sånt trevligt bord, helst eftersom ni gav mig alla era marker Uppsalakillen var jag å bada bubbel med på kvällen men kommer inte heller ihåg något namn tyvärr Citera
Roggan Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 det här känns lite konstigt... är alla som skriver i tråden killar? eller är det nån tjej här? skulle underlätta om det stod vilket kön det var, vid avataren till vänster... Citera
eyedol Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Haha ja man börjar nästan undra, särskilt när folk badat bubbelpool ihop. ^^ Citera
Swede Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 fan, ångrar att jag inte var med på turneringen alla era "sidegames" verkar ju riktigt mysiga. Härligt när killar kan umgås och bara mysa Citera
dollymixture Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 det här känns lite konstigt... är alla som skriver i tråden killar? eller är det nån tjej här? skulle underlätta om det stod vilket kön det var, vid avataren till vänster... Ja, eller så struntar du bara i att vara en sådan homofob och låter folk efterlysa varandra, oavsett kön och sexuell läggning. No strings attached. Citera
Nizse Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Man kan nog säga att vi hade jäkligt roligt vid vårat bord men kom ihåg att all kärlek är vacker Citera
derra Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Detta måste vara en skojtråd ju.. Om det inte är det så efterlyser jag en rund kille som ser lite baltisk ut (tror han kommer från lettland) som brukar hänga på sviten och alltid dricka jättemycket och spela konstiga spel och låna pengar av folk. *gullig* Citera
Nemomen Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Postad 17 November , 2005 Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen). Finns ni här mina vänner? Tjohoo mitt Nisse här. Har kollat lite efter dig men kom inte ihåg riktigt vad du hette här, av nån anledning är det lite suddigt från Lördagen. Tur hade man som hamnade vid ett sånt trevligt bord, helst eftersom ni gav mig alla era marker Uppsalakillen var jag å bada bubbel med på kvällen men kommer inte heller ihåg något namn tyvärr Nämen där är du ju! Faan missade jag bubbelpoolen! PM kommer... Citera
HinHole Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Hahahaha jag tror nog också att Erras kände Samir innan denna tävling, men en annan sak jag är helt säker på är att jag hade det roligaste Cashbordet under hela helgen. För på lörda kvällen så var vi ett gott gäng ifrån Gbg och Falun och nån mer ifrån nån annan stad. Så mkt som vi skrattade har nog jag aldrig gjort på ett bord. Hoppas jag får uppleva nått liknande nån annan stanns. Mvh Johan Ps: Erras hälsa Samri från mig. Citera
erras Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 jag vet det var bäst. några av mina resekompisar sa när jag rörde lite på mig där: "Värst vad ni har roligt" jag svarade:; "japp lätt bästa bordet i hela lokalen" skön stämning var det iaf Citera
darvartagan Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 jag vet det var bäst.några av mina resekompisar sa när jag rörde lite på mig där: "Värst vad ni har roligt" jag svarade:; "japp lätt bästa bordet i hela lokalen" skön stämning var det iaf jag stod och kollade på det bordet när det var en raise till 70 i det dolda och pengarna till slut åkte in visade det sig att bägge hade AA.. det var nog det värsta jag sett. Satt på bordet bredvid och ni såg ut att ha väldigt trevligt. Citera
erras Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 haha ja den var sjuk. båda slängde ju upp sina händer för dom visste att dom hade den andra totalägd fint att hitta AA utg och raisat mörkt för han som satt till vänster om mig. Citera
nevee Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 den skånska ungraren o chefen från göteborg är skyldiga mig ett par pils! Blir det liv i wegotgame-siten snart eller? Citera
Macroman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Ja, eller så struntar du bara i att vara en sådan homofob och låter folk efterlysa varandra, oavsett kön och sexuell läggning. No strings attached. Ja, man behöver ju inte vara gay bara för att man suger av sina kompisar... Citera
bustard Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Detta måste vara en skojtråd ju.. Om det inte är det så efterlyser jag en rund kille som ser lite baltisk ut (tror han kommer från lettland) som brukar hänga på sviten och alltid dricka jättemycket och spela konstiga spel och låna pengar av folk. *gullig* Tony g? Citera
Swede Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Detta måste vara en skojtråd ju.. Om det inte är det så efterlyser jag en rund kille som ser lite baltisk ut (tror han kommer från lettland) som brukar hänga på sviten och alltid dricka jättemycket och spela konstiga spel och låna pengar av folk. *gullig* Tony g? Parre Citera
fl0w Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Detta måste vara en skojtråd ju.. Om det inte är det så efterlyser jag en rund kille som ser lite baltisk ut (tror han kommer från lettland) som brukar hänga på sviten och alltid dricka jättemycket och spela konstiga spel och låna pengar av folk. *gullig* Tony g? Parre Är inte de samma? Citera
Recommended Posts