DiegoForlan Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Hej på er, om det nu fortfarande finns folk som går in här o kollar.. Undrar bara om det inte finns nån som e sugen på att köra redigt svinhårda pass online i dec, tänker mej då att vi lirar på Prima, klienten e ju valfri såklart, Men att de kommer bli lir på runt 5-8timmar om dygnet... Varför jag vill ha nån medgrindare är att det kan va kul o jämnföra resultat diskutera händer och spel osv, allt i utvecklings syfte.. INGET FUSK alltså... Limit kan vi ju diskutera men de lutar åt att de blir 025-050 NL... Är du sugen så hör av dig ! // Diego "grinder" Forlan Citera
Mjukis Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Om man nu ska sitta o grinda så krävs det väl kanske en ganska stor rulle? Speciellt om man ska spela som dej och syna varje raise med suited connectors Jag är på om kontot tillåter. FUSK? Hur gör man då? Citera
DiegoForlan Postad 14 November , 2005 Författare Rapport Postad 14 November , 2005 Rulle.. Njaa man måste ju kunna va med på att man kan förlora lite några dagar... Runt 20-30 inköp på 025 är nog minimum.... Kan nog funka med runt 15 men då har man knappt tillåtelse till några utdragningar o liknande... (även om man inte vill så kan man backa några inköp på 1 dag) Jag kommer dock sätta mitt max minus på 3 backade inköp på 1 dag. Därför så e nog 20-30 inköp lagom. Hoppas du e med mjukis vore redigt kul. Du får ju givetvis göra som du vill men att jag kommer iaf köra så noggrant som möjligt, dvs. gå igenom spelet efter sessionerna, noggrant skriva ner viktiga händer, hålla stenhård koll på min utveckling av bankrulle osv.. Fusk... Njaa det är som att sätta stödhjul på hojen inför wheelie träning mjukis Citera
DiegoForlan Postad 15 November , 2005 Författare Rapport Postad 15 November , 2005 pga. Nätverksbyte så kommer detta projekt ligga på is till den 1e dec exakt.. Måste till o börja med se om det kommer bli fortsatt lir på prima eller inte.. ! Ni får gärna anmäla intresse iaf =) mvh Diego Citera
Mjukis Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Nu har det varit 1 dec i två dagar =) Så hur blire med grindandet? Har suttit o nött på Expekt 4-5 timmar nu. Tog mina dollars jag fick från pokerklubben här i oslo och har lyckats 7 dubbla dom. Spelar fint, finns en del tomtar som lämnat bordet lika snabbt som dom kom med sina pengar i min br Men snart vänder det väl som vanligt.. Citera
DiegoForlan Postad 2 December , 2005 Författare Rapport Postad 2 December , 2005 Tjenare... Jag tänker inte grinda på Tain nätverket... Är du intresserad av att köra nu så skicka på msn eller Pm till mig.. Jag är PRIMA fantast o har fått ett fint erbjudande där tack vare min oerhörda kända spelstil Själva grinden startar till söndag/måndag.. Då min kontakt är iväg under helgen ! Tog hem klienten igår och min kontakt ska fixa med min deal idag ! Vill du va med o lira mjukis så säg till på msn så fixar jag in dig oxå ! Är en mycket bra deal detta... Citera
Recommended Posts