Gå till innehåll

Grymt korttrick!


Max Cady

Recommended Posts

yupp, jag vet! kan ni behålla en hemlighet?

 

Om du inte berättar nej! Om du berättar, JA! ;)

 

Snälla ni kan ni inte berätta för mig, det gör väl ingen glad att ni postar att ni vet bara för att retas med oss puckon som inte kan!

 

 

Tänkte precis skriva det kan jag också :)

 

Berätta då? Komigen! Jag dör av spänning snart... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ljuger allihopa! Det är jävligt lätt att säga att man kan när man inte behöver visa/förklara! Förresten, jag kom precis på hur man gör! ;)

 

Nice try :)

 

 

För den som är intreserad kan jag rekomendera tt leta på nätet på beskrivning av Dai Vernons klassiker. "Twisting the aces", detta är en variant av samma.

 

Alla som skrivet in sig i svensk magisk cirkel har lovat att inte avslöja hemligheter. Och eftersom både Odelberg och Ector hänger här är det nog bäst att hålla käften.

 

bra böcker på svenska heter "manipulativ kortmagi" & "Close-up trolleri"

 

Lycka till!

 

/Robban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ljuger allihopa! Det är jävligt lätt att säga att man kan när man inte behöver visa/förklara! Förresten, jag kom precis på hur man gör! ;)

 

Nice try :)

 

 

För den som är intreserad kan jag rekomendera tt leta på nätet på beskrivning av Dai Vernons klassiker. "Twisting the aces", detta är en variant av samma.

 

Alla som skrivet in sig i svensk magisk cirkel har lovat att inte avslöja hemligheter. Och eftersom både Odelberg och Ector hänger här är det nog bäst att hålla käften.

 

bra böcker på svenska heter "manipulativ kortmagi" & "Close-up trolleri"

 

Lycka till!

 

/Robban

 

Vart ser man om man är med där? :P Minns inte om jag skrev in mig eller inte ^^ Annars kan jag göra en liten film så alla lär sig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efter kollat filmen 3 gånger så kom jag fram till att han använder endast 4 olika kort, 2h kc kd ts.

 

Kollar ni i slutet av filmen när han visar dom "4a" kungarna så ser ni att det inte är 4st kungar utan endast ruter och klöver kung.

 

Resten är bara fingerfärdighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...