Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

I skrivandes stund sitter "Devilfish" på en av stockholms pokerklubbar. Var själv framme och hälsade, men han såg bra sliten ut.

Någon som vill slå vad om hur mkt flames/ingen som tror på mig postr jag får för det här?

Postad
I skrivandes stund sitter "Devilfish" på en av stockholms pokerklubbar. Var själv framme och hälsade, men han såg bra sliten ut.

Någon som vill slå vad om hur mkt flames/ingen som tror på mig postr jag får för det här?

Kom själv precis hem från denna pokerklubb och har bl a "avnjutit" Herr Ulliott´s pianospel med sång och kan bara intyga att det är sant.... :P

Godnatt förresten....

Postad
Kom själv precis hem från denna pokerklubb och har bl a "avnjutit" Herr Ulliott´s pianospel med sång och kan bara intyga att det är sant.... :P

Godnatt förresten....

Lol.

Lite tråkigt att man ska flyga till Paris om några timmar så att man för en gångs skull inte var i stockholm och spelade poker inatt.

Postad

Dave hade gärna spelat Fredagens 350+50 turre :lol: men hade inte ätit ännu och var tvungen att slänga i sig en bit mat innan liret. Så det fick bli 10-10 dealers choice, långt in på småtimmarna. www-brudarna lämnade han i Amsterdam -"Why bring sand to the beach?"...

Ansiktsutrycken på spelarna var obetalbara då han gled igenom turneringsalen!

Tycker ändå att han bör hålla sig till att spela poker... i piano behöver han nog ta några lektioner till.... :?

Han tyckte för övrigt att det var en jätte-trevlig klubb!