_Bagarn_ Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Nån som vet?? Har hört att det kan kosta några hundra lappar när man cashar ut.. Stämmer det.. Ha de gött.. Henrik * Lite RP - QoS * Citera
robban111 Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Jag har bara spelat på expekt(gör inte det längre) och där kostar det inget att ta ut pengar till visa Citera
Dark2 Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 multipoker direkt till ditt bankonto. Unibet är också gratis. Sedan tror jag att nordicbet inte heller har några avgifter. Sedan så kan man ta ut pengar till sitt visa kort från pokerstars. Tror det ska vara gratis. Förutom att kanske VISA tar ut någon avgift för växling från dollar till kronor eller något sånt. Citera
granath Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Unibet tar istället en avgift när man sätter in... Citera
marcusl Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 nordicbet tar en avgift på 1.5% procent när man sätter in, men gratis när man tar ut.. fick en kurs på runt 8.1 kr idag när jag fick in pengar.. Citera
Larsson Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Ladbrokes tar inte ut några avgifter alls varken vid insättning eller uttag. Citera
Recommended Posts