Swede Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Nu vet jag inte varför jag börjar bråka eftersom jag tror att du och jag egentligen har samma syn på handen; det finns en risk att man är slagen men det är ändå rätt att syna. För du tycker väl inte att man ska folda? Eh, jag vet inte ens om vi bråkar. Har man BR så är synen solklar (dock ej om 3 pers innan dig gått all in) Är man freeman som inte har BR borde man sitta hemma och ringa motormännen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 blixtsyn, förmodligen är du uppe mot ett set alternativt semibluff med A och en lägre färg.. Här kommer svaret! Kalle44 shows: , bigez32 shows: , grubby1 shows: , Dealing the turn: ** Dealing the river: combo wins $138.54 oj oj oj klonkade alla 3 rätt då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Vad jag mest stör mig på är små nissar som vill visa sina "read skills" genom att gå in och kolla handen på Game ID och sen återberätta denna och tycka man är så jäkla cool för att man kan läsa. Skitsamma Det jag reagerar på är de folket som skriver "man går ju inte all in om man har nötflushen". Varför inte? Om bordet är löst och du tror någon har trissen eller tvåpar så går du ju all in med bästa handen. Du vill väl inte ge någon odds till att dra ut en? Hade jag t.ex. varit "storstacken" hade jag lätt gått all in i den situationen om jag haft nötfärgen Du avslöjar just ett av de trixigaste knepen.. TYST! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 blixtsyn, förmodligen är du uppe mot ett set alternativt semibluff med A och en lägre färg.. Här kommer svaret! Kalle44 shows: , bigez32 shows: , grubby1 shows: , Dealing the turn: ** Dealing the river: combo wins $138.54 oj oj oj klonkade alla 3 rätt då ja, jag är grymt imponerad över att du vet hur man letar upp hand histories genom att kolla upp Game ID grymt imponerad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 blixtsyn, förmodligen är du uppe mot ett set alternativt semibluff med A och en lägre färg.. Här kommer svaret! Kalle44 shows: , bigez32 shows: , grubby1 shows: , Dealing the turn: ** Dealing the river: combo wins $138.54 oj oj oj klonkade alla 3 rätt då ja, jag är grymt imponerad över att du vet hur man letar upp hand histories genom att kolla upp Game ID grymt imponerad Ja det stämmer verkligen, det är ju mitt primära mål här på forumet att imponera på andra genom mina falska "reading skills" i tämligen lättlästa situationer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts