billnet Postad 14 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Jag saknar verkligen en minimize to tray-funktion. Jag med! Det blir snabbt fullt i programlisten om man har IE, PT och det här igång. Önskemålet är noterat, ska se om jag kan få in en sån funktion framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Går de att ha PT uppe live lr så? Så att man får olika värden på spelarna dorekt vid bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Går de att ha PT uppe live lr så? Så att man får olika värden på spelarna dorekt vid bordet? Ja, kolla denna och denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuskPer Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, till mitt konto på HeyPoker (Fluzzboll heter jag där) och sedan skicka ett mail till mig. Detta kan dock alltså ta längre tid innan man får en nyckel... Vad är din epost och hur överför man pengar till annan användare på HeyPoker. Jag hittade inte "transfer-fliken" som t.ex finns på 24hpoker. Kan man överföra penger från t.ex 24hpoker till dig på Heypoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 15 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Vad är din epost och hur överför man pengar till annan användare på HeyPoker. Jag hittade inte "transfer-fliken" som t.ex finns på 24hpoker. Kan man överföra penger från t.ex 24hpoker till dig på Heypoker? Eposten som gäller är hhgetter@billnet.nu. Det ska gå bra att överföra från både 24h och HeyPoker (och alla andra B2B-sajter som har en transfer-funktion), så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan1986 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 kan man använda programmet på 2 datorer för 7 euro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Någon som testat lite olika "nedhämtningshastigheter" och kan uttala sig om dessa? Jag kör just nu på 30hands/30sek på 4-6SH bord, är det overkill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Ja, det är overkill. Jag kör 50 händer var 180:ionde sekund. Jag tror inte att B2B:s servrar ska ha mer stryk än nödvändigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 kan man använda programmet på 2 datorer för 7 euro? Du får använda programmet på så många av dina egna datorer som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 kan man använda programmet på 2 datorer för 7 euro? Du får använda programmet på så många av dina egna datorer som du vill. Men, vad krångligt. Så om jag åker hem till föräldrarna i skåne över påsk, och spelar på deras dator? Fast då kan jag ju köpa deras dator för en krona, och sälja tillbaks den när jag åker hem. Men tänk om en kompis vill pröva poker hemma hos mig? Hmm, då kanske man kan ha en registrerad och en trial, installerade parallellt ifall det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Men, vad krångligt. Så om jag åker hem till föräldrarna i skåne över påsk, och spelar på deras dator? Fast då kan jag ju köpa deras dator för en krona, och sälja tillbaks den när jag åker hem. Men tänk om en kompis vill pröva poker hemma hos mig? Hmm, då kanske man kan ha en registrerad och en trial, installerade parallellt ifall det går. Du är väl inte ironisk? Som jag fattade så menade han att det går utmärkt att använda programmet på fan och hans mosters dator, om det är du som spelar och använder programmet. Men tänk om en kompis vill pröva poker hemma hos mig? Och om han prövar att spela poker första gången i hans liv så måste han förstås använda HHgetter och PT också? Se det som att du markandsför produkten, om han nu använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuskPer Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, till mitt konto på HeyPoker (Fluzzboll heter jag där) och sedan skicka ett mail till mig. Detta kan dock alltså ta längre tid innan man får en nyckel... OK, jag satte in stålar i måndags på ditt fluzzboll-konto. Hur länge skall man behöva vänta för att få koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 18 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, till mitt konto på HeyPoker (Fluzzboll heter jag där) och sedan skicka ett mail till mig. Detta kan dock alltså ta längre tid innan man får en nyckel... OK, jag satte in stålar i måndags på ditt fluzzboll-konto. Hur länge skall man behöva vänta för att få koden? Du får ju gärna maila oxå, så jag vet vart jag skall skicka den. Men jag PM:ar den till dig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
virre86 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Kan man få in HHs i PO. Hur gör man då isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Hej billnet! Sitter ofta på två datorer o spelar, hemma hos mig o hemma hos tjejen. Finkar det med samma kod på båda om jag bestämmer mig för investera 7€ till ditt pokerkonto? Mvh marcus Heypoker-nick: Borka77 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 25 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Hej billnet! Sitter ofta på två datorer o spelar, hemma hos mig o hemma hos tjejen. Finkar det med samma kod på båda om jag bestämmer mig för investera 7€ till ditt pokerkonto? Mvh marcus Heypoker-nick: Borka77 Japp, det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 har överfört 7e til dig på Heypoker. även skrivit ett pm till dig tack för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 tqck för svaret..låg i skräpposten..såg inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Först vill jag bara säga att det verkar vara ett väldigt härligt program.. gjorde själv en inte lika avancerad variant, men liknande för tain nätverket. Men jag har inte riktigt fått din applikation att fungera, jag får det här felmeddelandet när jag kör den på min winxp burk. <ErrorLog> <Exception>System.OutOfMemoryException: Not enough storage is available to complete this operation. at HHGetter.CashierCom.FindCashierBrowserInstanceByLocation() at HHGetter.CashierCom.FirstRunInit() at HHGetter.Form1.SetupCashierCom()</Exception> <CashierSource /> </ErrorLog> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 27 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Först vill jag bara säga att det verkar vara ett väldigt härligt program.. gjorde själv en inte lika avancerad variant, men liknande för tain nätverket. Men jag har inte riktigt fått din applikation att fungera, jag får det här felmeddelandet när jag kör den på min winxp burk. <ErrorLog> <Exception>System.OutOfMemoryException: Not enough storage is available to complete this operation. at HHGetter.CashierCom.FindCashierBrowserInstanceByLocation() at HHGetter.CashierCom.FirstRunInit() at HHGetter.Form1.SetupCashierCom()</Exception> <CashierSource /> </ErrorLog> Verkar vara nån form av minnesproblem... Starta om datorn, och testa att köra HHGetter på en "nystartad" maskin och se om det kan hjälpa. Jag tror inte felet har något direkt med HHGetter att göra, utan kanske är det i kombination med något annat program du kör, som det uppstår. Rapportera gärna om du får nån ordning på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts