CarlLee Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Jag har kommit så långt i utvecklingen att jag kan planera moves mot olika spelartyper i turneringar och CG, jag är bra på att läsa av spelet. Problemet är att minnet inte räcker till för att komma ihåg allt som jag sett på bordet, därför är ju playernotes ovärderligt. Har ni några tips på ett system i playernotes som är enkelt och översiktligt? Hur skulle ett perfekt system se ut? Mycket information komprimerat till lite text är ju målet. Jag har pokerace, men alla reads är ju inte siffror. Tack på förhand! Citera
Smokey_McPot Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Börja med enkla saker och utveckla efter eget tycke därifrån. Börja med att skriva ner till exempel om de slår om på veka bets eller om de själva använder sig utav weak leads Citera
CarlLee Postad 9 November , 2005 Författare Rapport Postad 9 November , 2005 Min kärnfråga är: Tips på avancerat system där man kan få ner mycket info med komprimerad text. Så att det inte blir så "kladdigt". Citera
Mjonasson Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Dagens länktips: Tightpoker.coms artikel i ämnet. Citera
Timmi Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Dagens länktips: Tightpoker.coms artikel i ämnet. Jävligt bra tips thx Citera
CarlLee Postad 9 November , 2005 Författare Rapport Postad 9 November , 2005 Tack för tipset, har redan sett det systemet. Tycker det är helt ok men fortfarande för kladdigt, tror det går att förenkla ännu mer, har ni hittat några andra ni kan tipsa om? Citera
baller Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Ett tips är i så fall att använda Poker Trackers automatiska notes genereringssystem, du sätter själv vilka variabler osv och importerar/exporterar samt kör i databasen osv så arbetsinsatsen är mycke liten.... Citera
CarlLee Postad 9 November , 2005 Författare Rapport Postad 9 November , 2005 Ett tips är i så fall att använda Poker Trackers automatiska notes genereringssystem, du sätter själv vilka variabler osv och importerar/exporterar samt kör i databasen osv så arbetsinsatsen är mycke liten.... Menar du "Auto-rate players"? Dom siffrorna har jag i pokerace samt att det funkar bara i ring-games. Citera
European Bob Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Upptäckte idag att notes jag hade gjort från en annan dator inte fanns kvar... Är inte det lustigt? Detta var på Eurobet. Citera
CarlLee Postad 9 November , 2005 Författare Rapport Postad 9 November , 2005 Tror dom lagras på hårddisken Citera
Micke_E Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Beror på vilken klient man använder. B2b lagrar notes på servern, tror de flesta andra lagrar det lokalt. Citera
Recommended Posts