Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 45 postas här!


QoS

Recommended Posts

Jag vet att detta är lite off-topic, men: Mitt Visa-kort som jag satte in pengar med första gången och det kortet gick ut 10/05. Jag vill nu sätta in pengar med mitt nya Visa, blir det problem? (anledningen att jag frågar är ett mejl från Ladbrokes där man på något sätt skulle registrera det nya kortet) Detta gäller Martinspoker reload bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 216
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Angående de siter som kräver att man spelar på minst 0.5 / 1 på nl och pl för att cleara bonusar.. Bara jag som rejkat nog antal händer på lägre nivåer och fått bonus ändå? Bl.a. på expekt förrut och även parbet..

Har jag bara haft tur eller törs man satsa på samma sak på fler prima siter?

Känner mig trygg på 0.1 / 0.2 borden, kör man tre såna samtidigt går det rätt fort ju..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang Martin´s poker bonus:

 

I Måndags satte jag in 600€ med novdeposit,5 min senare satte jag in 200 med reload-koden. Ikväll passerade jag 600 VIP och 30 sekunder senare satt 200€ på cashier-kontot. Löser kanske en del frågor iaf.

 

Kul! Då är det bara att hålla tummarna för att du även får 600 Euros bonusen senare :) Tänk om reloaden skrev över sign-upen :shock:

 

Tur att man begärt bekräftelse från supporten och sitter med bevis.

(Jag har gjort som du men bara hunnit cleara 400 VIP ännu)

 

Jag har spelat 200 händer men har bara signat för "sign up bonusen" jag tänkte ta reloadbonusen oxå, isf blir det ju till 800 händer för min del....

 

men jag undrar om jag sätter in 200 euro nu och skriver koden, vad händer med sign up coden då? skrivs den över som det står ovan, eller får jag efter 800 reloadbonusen + fortsätta med mina 200 på signupen

 

Skriver jag koden när jag sätter in pengarna från tex mitt kontokort? Eller måste jag meddela supporten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade o frågade, om det var möjligt att som jag igår tog signupbonusen och idag tänkte ta reloadbonusen....

 

SVAR:

 

Unfortunately the reload bonus is only valid for players who signed up before the beginning of November.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

När fan ska dom bestämma sig? Det här är värre än Tainmjukvaran i slutet av oktober...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När fan ska dom bestämma sig? Det här är värre än Tainmjukvaran i slutet av oktober
Jadu vet inte riktigt. Jag frågade om jag hade pending bonus på sign-upen och om jag kunde göra reloaden också, då fick jag detta som svar:
Hi,

 

Yes, the bonus code is attached and you can use the reload bonus with the

next deposit.

 

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact

us again.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tänkte börja spela på nytt fräscht konto @ Partypoker, finns det några vettiga bonuserbjudanden eller är det 20% upp till $500 som gäller? Verkar lite snålt med tanke på att många siter erbjuder upp till 100% bonus.

 

Ber om ursäkt om detta är fel tråd i djungeln att ta upp detta i men visst är det bonussnack? :)

 

Edit: Kan tillägga att jag redan har ett befintligt konto på Partypoker (men utan insättningar) och därav inte kan göra världen lite bättre genom att signa via forumets egna erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick inget svar förra gången jag ställde frågan så här kommer den igen.

 

För att få ut hela sign up-bonusen på Martinspoker krävs 3000VIP. Vilken nivå bör man spela på för att klara av den? Är främst intresserad av NL och SnG.

 

Om du läser igenom tråden så framgår det att potten måste vara minst 7€ (> 0.3 i rake) för att en VIP skall räknas.

Spelar du på 1/2 så blir det i princip varje hand. Själv har jag kört mestadels på 0.5/1 men då tar det lite längre tid.

Hur det är med SnG vet jag ej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, hur lång tid tror ni det tar för Martinspoker att stänga ner reloadbonusen för dom som kör signupbonusen om alla mailar och frågar om det. Vi har ju sett bevis på att bägge fungerar och är "stackable". Unibetbonusen vet nu att den också fungerar.

 

Dessa bonusar är dom bästa på väldigt länge. Så gör som så många har sagt innan och sluta maila dom. Använd koderna och köp något roligt för bonusarna istället.

 

/Balobas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några bonushoror på den här sajten som lever på att casha in bonusar, Unibets bonus och Martinspokers bonus verkar ju löjligt enkla att fixa, är de undantag eller dyker de upp tillräckligt ofta för att gå runt? Finns ju ruggigt många pokersajter o en viss konkurrens har det väl blivit? Kan man lira på alla sajter eller sitter vissa ihop så att man inte får spela på båda, o hur vet man det isf.. Hur mkt kan man dra in bara på bonusar en normalmånad? Är en genomsnittlig spelare som klarde Unibets bonus på under 10h iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några bonushoror på den här sajten som lever på att casha in bonusar, Unibets bonus och Martinspokers bonus verkar ju löjligt enkla att fixa, är de undantag eller dyker de upp tillräckligt ofta för att gå runt? Finns ju ruggigt många pokersajter o en viss konkurrens har det väl blivit? Kan man lira på alla sajter eller sitter vissa ihop så att man inte får spela på båda, o hur vet man det isf.. Hur mkt kan man dra in bara på bonusar en normalmånad? Är en genomsnittlig spelare som klarde Unibets bonus på under 10h iaf..

 

 

Jag tycker dom flesta bonusarna är skämt. Multipokers bonus t.ex. där du skall spela in händer=20 ggr din bonus. Vilket alltså skulle bli 4000 händer för $200.

 

Unibet och Martins reloadbonus är ju verkligen värda bonusar då spelar jag! Annars står jag nog hellre över och spelar där jag brukar spela.

 

Kan tänka mig att ta bonusar där kravet är att man skall spela händer som är lika med fem ggr bonusen. Tex som Martins signUpbonus och Bet365 $100-bonus.

 

Ingen som vet några mer bonusar där kravet är max 5 ggr bonusen, när det gäller rejkade händer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:(

Jag tycker tyvärr att när sajter erbjuder bra bonusar så blir dom direkt mycket tråkigare att spela på... antagligen översvämmas sajten av snortajta spelare som bara är ute efter bonusen och bara spelar AK samt höga par.

Jag brukar spela på B2B och jag har aldrig sett det så tight o tråkigt som det är just nu(t.o.m svårt att få ihop VIP på NL50)

 

 

Byte efter jag höll på att somna till Prima(Bet365) igår istället... där var det fullt ös. +++

 

körde även ett bord parallellt på Pacific NL50(avargepot på $20).. vilket skämt :lol:

 

 

så jag vet inte om det alltid är bäst att följa bonushorgänget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några bonushoror på den här sajten som lever på att casha in bonusar, Unibets bonus och Martinspokers bonus verkar ju löjligt enkla att fixa, är de undantag eller dyker de upp tillräckligt ofta för att gå runt? Finns ju ruggigt många pokersajter o en viss konkurrens har det väl blivit? Kan man lira på alla sajter eller sitter vissa ihop så att man inte får spela på båda, o hur vet man det isf.. Hur mkt kan man dra in bara på bonusar en normalmånad? Är en genomsnittlig spelare som klarde Unibets bonus på under 10h iaf..

 

Senaste 4 veckorna har jag dragit in över 1500$ i olika bonusar (hey, martin, noble, unibet, multipoker) vilket har varit hälften av mitt totala plusresultat under perioden.

Vissa har krävt mer och vissa mindre men om man ändå skall spela så kan man ju spela på en site med hyffsad bonus.

 

Funderar dock på att spela mer på heypoker då jag gillar deras VIP shop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick inget svar förra gången jag ställde frågan så här kommer den igen.

 

För att få ut hela sign up-bonusen på Martinspoker krävs 3000VIP. Vilken nivå bör man spela på för att klara av den? Är främst intresserad av NL och SnG.

På NL 0,25/0,50 4 bord räknar jag me ca 80 VIP/timme vilket blir ca 38 timmars spel för 3000 VIP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade o frågade, om det var möjligt att som jag igår tog signupbonusen och idag tänkte ta reloadbonusen....

 

SVAR:

 

Unfortunately the reload bonus is only valid for players who signed up before the beginning of November.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

SLUTA MAILA MARTINS POKER OM BONUSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

All info finns i den här tråden. Läs!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...