Gå till innehåll

Meningslösaste tråden?


Sommar

Recommended Posts

Alltså

 

Det jag ville säga med den här tråden var att det kommit upp så pass mycket skit sista tiden.

 

"Titta wohoo jag vann 25 000 igår!!!"

 

"Värsta badbeaten min straight flush blev utdragen av femtal..."

 

Och nej, jag tänker inte ändra rubriken, hosta så jävla mycket du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså

 

Det jag ville säga med den här tråden var att det kommit upp så pass mycket skit sista tiden.

 

"Titta wohoo jag vann 25 000 igår!!!"

 

"Värsta badbeaten min straight flush blev utdragen av femtal..."

 

Och nej, jag tänker inte ändra rubriken, hosta så jävla mycket du vill.

 

Du har så rätt. Just nu är det sjukt mycket irrelevant skit som skrivs i forumet. Vi får hoppas det blir bättre när alla höstdepressioner övergår i vinterglädje :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men fan vad ni gnäller, det är just det irrelevanta som gör detta forumet värt det extra besöket.

 

Man kan fan inte fylla hjärnan med bara pokerrelaterat pott odds-snack och andra analyser hela tiden

 

Ibland är det bara roligt att få sig ett gott skratt tillsammans med andra likasinnade.

 

Jag menar, vem förutom pokerspelare skulle tycka att Glimne, Möller, Lenaard skämten som dras här, är roliga... ingen, inte ens vi, men vi skrattar likväl förbannat.

 

Meningslöshet for teh win! 1337

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med dig Swede men sista tiden har det varit lite för mycket tycker jag

En meningslös tråd gör väl ingen skada så länge den är kategoriserad och rubriksatt rätt. Värre med meningslösa inlägg i annars meningsfulla trådar. Om ditt syfte med den här tråden är att skapa en meningsfull debatt om meningslösa trådar, så är den här tråden rätt meningslös eftersom det inte var den frågeställningen du framhävde. Det här är alltså ett ganska meningsfullt inlägg i en meningslös tråd, så du behöver inte ta notis om det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle skapa en egen tråd om det meningslösaste inlägget, men sedan insåg jag att den snabbt skulle bli låst, alternativt skulle det inlägget "vinna".

 

För övrigt så tycker jag att de mest meningslösa posterna är, i ordningsföljd:

 

1) Bad beat-historier eller anklagelser om riggning skrivna på inkorrekt svenska (asso ja lossade AA mot 82 hur kan han kalla preflop).

 

2) Bad beat-historier eller anklagelser om riggning skrivna på korrekt svenska (Jag träffade ett fyrtal, men han träffade färgstege på rivern. Rigat.)

 

3) Frågor som redan besvarats ett hundratal gånger i diverse andra trådar. Sedan får man ju bara tillsägelser om att sluta skriva OT-skit när man droppar en cynisk kommentar som ifrågasätter postarens existensberättigande.

 

4) Bad beats dolda i Handanalysformat. De brukar börja med en hyfsat seriös fråga, men så fort någon svarar postas resultatet, varpå det ganska snart står klart att postaren egentligen ville skriva "Jag spelade som en gud, men han köpte ut mig på (insert number)-outaren".

 

Typ det.

 

Och jag skriver ett seriöst svar i denna tråd. Hur mobbad är inte jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Bad beat-historier eller anklagelser om riggning skrivna på inkorrekt svenska (asso ja lossade AA mot 82 hur kan han kalla preflop).

 

2) Bad beat-historier eller anklagelser om riggning skrivna på korrekt svenska (Jag träffade ett fyrtal, men han träffade färgstege på rivern. Rigat.)

 

Jag hatar inlägg vars anledning är att påpeka felstavningar/felskrivningar, men i sin tur gör misstaget att själv stava fel new_happier.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...