KlasMan Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Ja, kommer det komma nån sån inom en snar framtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Undraar ajg oxå faktiskt. Skulle vara nice med någon bonus a'la Unibets HIGHROLLER-bonus.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 HeyJohan svarade på en fråga om Reloadbonus för inte så länge sedan och då var det inte aktuellt. Räcker det inte med Heyshopen som bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Räcker det inte med Heyshopen som bonus? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Nähepp, då får vi väl se till att ordna en reload då så att ni blir nöjda Men det kommer att dröja ett litet tag innan den kommer. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Nähepp, då får vi väl se till att ordna en reload då så att ni blir nöjda Men det kommer att dröja ett litet tag innan den kommer. Mvh Johan Gillar inte det där ordet dröja... Löningen kommer ju den 25 så en reload till dess vore superbt! (för er del oxå tror jag jag just med tanke på löningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grankott Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Skönt att höra att det inte bara är jag som "gulat" på Heypoker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Alltså, dröja är ett väldigt brett ord. Vi vill som du förstår låta det bli en överraskning Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Skönt att höra att det inte bara är jag som "gulat" på Heypoker! lol ..Guilty as charged Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Alltså, dröja är ett väldigt brett ord. Vi vill som du förstår låta det bli en överraskning Mvh Johan Låter bra, överraskningar gillar vi alla! Låt nu er reloadbonus inte vara så sunkig som 24hpokers bara.... *suck* (50%, 5€ per 100VIP) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Jag röstar på en bonus i Martinspoker klass!! dvs 100 % upp til 800 € för 3000 VIP, försöka klå den Johan om du kan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TigerLou Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 ge oss en reloadbonus! snälla johan...plz plz plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 Jag röstar på en bonus i Martinspoker klass!! dvs 100 % upp til 800 € för 3000 VIP, försöka klå den Johan om du kan!! Om dom har haft en sådan reloadbonus då ska jag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Om dom har haft en sådan reloadbonus då ska jag....... ...festa till döden knackar på dörren. Word! Men en bonus på upp till €100 vore ju snuskigt stabilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Semai Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Om dom har haft en sådan reloadbonus då ska jag....... ...festa till döden knackar på dörren. Word! Men en bonus på upp till €100 vore ju snuskigt stabilt! 200€ för 600VIP var Martinpokers reload på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 ja plus signup bonus på 600 € för 3k VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Jag återkommer inom ett par dar med detaljerna kring depositen. Ni får fortsätta spekulera så länge Trevlig kväll! Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Dra en rejäl reload, typ 600€, 10x eller nåt de skulle då helt klart få mig att spela på heypoker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 ingen mer info om reloaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Nej, vi lägger locket på och tokmörkar allt Allvarligt talat så kommer det lite info under helgen. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 nu är det ju söndag, vill ha information!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Nej, vi lägger locket på och tokmörkar allt Allvarligt talat så kommer det lite info under helgen. Mvh Johan Jag vill ha en smaskig reload och en kanon pryl på rea i vip shopen då skulle livet få mening, vardagen lysas upp av himelskt sken och alla världens fasor bli enklare att hantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 hoppas det blir innan ikväll när det är PF.NU turneringen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag gillar verkligen inte att behöva skylla ifrån mig, men som det är nu så har vi väntat i 4 dar på klartecken från 24h på att dra igång reload-bonusen, men de tar onekligen sin tid på sig. Vi vill dra igång den direkt, men ska jaga dem i morgon för att få klart de sista detaljerna. Håll ut! Decembers erbjudande presenteras ikväll 21.30 Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag gillar verkligen inte att behöva skylla ifrån mig, men som det är nu så har vi väntat i 4 dar på klartecken från 24h på att dra igång reload-bonusen, men de tar onekligen sin tid på sig. Vi vill dra igång den direkt, men ska jaga dem i morgon för att få klart de sista detaljerna. Håll ut! Decembers erbjudande presenteras ikväll 21.30 Mvh Johan Nå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts