SantaClawzz Postad 22 September , 2004 Rapport Postad 22 September , 2004 Vet inte om rubriken är bra. QoS få gärna göra ett minipill Vad jag undrar över är om jag på något sätt kan avsluta ett konto på t.ex. Empire eller Party för att senare (inte minuter, snarare månader) skapa mig ett nytt konto. Går detta och hur länge måste jag i så fall vänta? Någon som har erfarenhet av detta? Anledningen till att jag vill göra det är att jag spelar mycket mer nu och gått upp i nivåer så att rakeback börjar bli intressant. Citera
QoS Postad 22 September , 2004 Rapport Postad 22 September , 2004 SantaClawzz, rubriken är jättefin! Är det enbart inom Party du funderar på så kan du hämta inspiration i tråden GUIDE: Fler konton hos Partyskins med 1 dator. Enjoy! - QoS Citera
SantaClawzz Postad 22 September , 2004 Författare Rapport Postad 22 September , 2004 Citat Om jag inte minns fel så måste kontot ha varit inaktivt i minst 6 månader innan du kan signa upp på nytt i eget namn. Hmm, vänta i ett halvår. Är det någon som testat att skapa konto igen efter ett halvår och kan bekräfta att det fungerar? Citera
real843 Postad 22 September , 2004 Rapport Postad 22 September , 2004 Jag har inte provat själv, men fått detta bekräftat av Partys kundtjänst per mail. Om de inte ändrat reglerna de senaste tre månaderna så bör det gälla fortfarande. Citera
Recommended Posts