HeyJohan Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 HADE vi haft info om underhållsarbete ikväll hade vi självklart delat med oss av den. Jag fick mig en liten överraskning... Typiskt när allt man har hört under dagen är att det har flutit på ruskigt bra efter morgonens uppdatering. Mvh Johan Citera
Jensation Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 jag kommer inte heller in på min Cashier.. smått irriterande faktist, fast jag skyller inte på heypoker. Antar att det är något från b2b eller 24h som strular.. Citera
Mongokongo Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Ja, problem med cashiern är det. Fast det verkar gå lite från och till, de håller väl på med något just nu. Fast klienten funkar bättre än någonsin. All lagg är som bortblåst trots rekordmånga spelare i nätverket. Citera
Trippin Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Men vad är det nu då??? Kommer inte in i javaklienten på någon browser (Safari, Firfox och IE på Mac). Spelade för nån timme sen och måste in för att jaga cashback, snälla fixa omgående!! Citera
LIF Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Visst har det laggat ikväll på heypoker...? Citera
frekje Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 absolut att det gjorde.. jag blev ofta auto-foldad eller auto-checkad, det var riktigt risigt igårkväll Citera
Neverum Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Här är en till som hade samma problem. Dock osäker på om problemet är begränsat till enbart HeyPoker eller om hela B2B strulade. Det sistnämnda är väl inte helt otänkbart... Citera
LIF Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Enligt supporten så strulade det ingenting igår. Fick detta svar när jag mailade dem. "Hello, We are very sorry to hear about your problems, but everything seems to be working properly from our side. Currently our system is stable and we haven't received any similar complaints. Please try the following to solve your problem: 1) Update Java Virtual Machine on your computer. You can download the latest version from http://www.java.com 2) Please make sure your connection is stable and computer is powerful enough. Our program is rather "heavy" and we recommend at least 128MB in RAM. Also, even if you have more but have many other processes running there could be a problem. We suggest not to use such programs as Media Player, MSN, ICQ etc, while playing, as they hamper the work of our software. In case there are any more problems or questions, please do not hesitate to contact us again. Best regards, Customer Support Service Heypoker" Citera
magik77 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Visst laggade det igår kväll. Även om man har senaste java vm installerad. Citera
Recommended Posts