Gå till innehåll

NLT - Trn, 6/11, Online, post-game snack!

Recommended Posts

Postad

Då var det min tur att vinna idag då :D

Lite skönt med tanke på att jag låg nere på 1800 marker tidigt men men det gick vägen iallafall.

Bra spelat grabbar!

Postad

Bra spelat, framförallt din sista syn.. den var iskall.

Trodde jag skulle vinna när jag hade 230k och vi var tre kvar, men handen som avgjorde det var väl när jag hade QQ och du AK och jag åkte ned till ca 100k.. Sen headsup'en blev ganska kort och du spelade bra, framförallt när du synade min bluff på 60k med A hög var riktigt vass.. Kul att förlora mot någon som spelar bra, och inte har tur och klonkar nån hålpipa eller nåt :D

Postad
Då var det min tur att vinna idag då :D

Lite skönt med tanke på att jag låg nere på 1800 marker tidigt men men det gick vägen iallafall.

Bra spelat grabbar!

Grattis till segern, jag tcker fortfarande du inte skulle foldat mot mitt fyrtal;)

Postad
Senaste Live:en (lagpokern) är inte med i rankingen. Skulle den inte vara det? Fick den infon i Stockholm. (dumt o påpeka kanske då man förmodligen tappar ett par pinnhål..lol)

Det har visat sig att det är toksvårt att få lag-grejen att funka i ranking-skriptet, vi jobbar på det och hoppas ha någon fin lösning på det inom kort. :)

- QoS