HeyJohan Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 lfx: Men...men...varför gjorde vi då den där komplicerade chipdumpningen om du skulle slaska bort allt direkt? Citera
emilio_barzini Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Stabilt att chipdumpa till några av dom bästa spelarna i turneringen... Citera
Spinx Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Mitt i turneringen buggar klienten ur och jag ser inte korten, får starta om och då funkar det? Kännt problem? Citera
Loveless Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Otroligt vad det ska vara svårt ibland. Tur att man kunde sno blinds titt som tätt. Citera
iremmats Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 hur många ipod nano är det i prispotten? Citera
emilio_barzini Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Fint, nu är man sist! Akta er när jag har typ 2bb då är jag som farligast Citera
lfx Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 skitspel. Från 2:a till ute på tre händer.. Citera
CarlLee Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 kul turnering. synd att man ska bli utdragen av 2 muppar som spelade helskumt Citera
Spinx Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Så var man ute på 16:e plats... Träffade stege på turn mot en floppad kåk Slowplay kan löna sig, dock inte för mig Citera
Dthompa Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 nu ligger jag tvåa alla är väl reggade från pf så man måste ju vinna tuneringen för att få nano Citera
emilio_barzini Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 slipper jag bara bubblan är jag nöjd! Åt vilket håll spelar ingen roll! Lycka til nu! Citera
iremmats Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Dthompa: bara Ipoden hamnar i gbg är jag glad. Citera
KlasMan Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 När blir nästa Pokerforum online? kändes lite galet att lägga halva rullen på en turnering idag så jag följer denna som åskådare.. Citera
emilio_barzini Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 JAAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag slapp bubblan!!!!! Synd man bommade dubblingen med AT vs A9 mot derran strax innan man åkte. Såklart tyckte b2b att det skulle bli stege på bordet. 12a åkte man på Citera
Skanke Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 När blir nästa Pokerforum online?kändes lite galet att lägga halva rullen på en turnering idag så jag följer denna som åskådare.. Varje söndag, nästa kostar 10 skulle jag tro.... Citera
Joshua Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Åkte strax före bubblan när jag slängde in mina slantar med K7o och sprang rätt in i KK Nu ska här slaskas fixed limit... Citera
eMz Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Då var det min tur att vinna idag då Lite skönt med tanke på att jag låg nere på 1800 marker tidigt men men det gick vägen iallafall. Bra spelat grabbar! Citera
derra Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Bra spelat, framförallt din sista syn.. den var iskall. Trodde jag skulle vinna när jag hade 230k och vi var tre kvar, men handen som avgjorde det var väl när jag hade QQ och du AK och jag åkte ned till ca 100k.. Sen headsup'en blev ganska kort och du spelade bra, framförallt när du synade min bluff på 60k med A hög var riktigt vass.. Kul att förlora mot någon som spelar bra, och inte har tur och klonkar nån hålpipa eller nåt Citera
Skanke Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Då var det min tur att vinna idag då Lite skönt med tanke på att jag låg nere på 1800 marker tidigt men men det gick vägen iallafall. Bra spelat grabbar! Grattis till segern, jag tcker fortfarande du inte skulle foldat mot mitt fyrtal;) Citera
Chris_ Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Då var det min tur att vinna idag då Riggat. Citera
Nusseman Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Nu är förresten rankingen uppdaterad med de två senaste turneringarna. Äntligen är ordningen återställd vad gäller moderatorernas placeringar Citera
strappen Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Senaste Live:en (lagpokern) är inte med i rankingen. Skulle den inte vara det? Fick den infon i Stockholm. (dumt o påpeka kanske då man förmodligen tappar ett par pinnhål..lol) Citera
Nusseman Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Jag kommer faktiskt inte ihåg hur vi bestämde. gdaily lobbade för, jag och QoS lobbade mot. Jag tror vi vann men jag är inte säker Citera
QoS Postad 8 November , 2005 Författare Rapport Postad 8 November , 2005 Senaste Live:en (lagpokern) är inte med i rankingen. Skulle den inte vara det? Fick den infon i Stockholm. (dumt o påpeka kanske då man förmodligen tappar ett par pinnhål..lol) Det har visat sig att det är toksvårt att få lag-grejen att funka i ranking-skriptet, vi jobbar på det och hoppas ha någon fin lösning på det inom kort. - QoS Citera
Daxxar Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Detta verkar ju riktigt skoj, kanske man ska vara med nästa vecka Citera
Recommended Posts