Gå till innehåll

Hur många är under 18 år?


algot88

Hur gamla är ni?  

349 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur gamla är ni?



Recommended Posts

hehe, frågan är alltså hur många som är under 18 år här som spelar poker på nätet!

 

:club::diamond::heart::spade:

Det är nog bara du, för inte håller väl folk på och bryter mot lagen? :?

 

Vem säger att alla som kryssat i att de är under 18 och spelar onlinepoker bryter mot lagen? Vad jag vet så är det inte olagligt att spela om playmoney och det är det ENDA vi minderåriga använder.

 

Vart skulle vi fått stake ifrån så vi vågar spela om pengar, dessutom är det mot lagen!

 

FY SKÄMS vilka tankar ni har om oss minderåriga, vi skulle ALDRIG göra något sådant!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är femton och spelar NL10$ och NL20$ på NordicBet. Tippar också för den delen.

Har inte fyllt i banknummer och andra uppgifter så jag kan inte ta ut eller föra över pengarna förrän om 3 år.

 

Edit: Vann runt 10$ på en freeroll som jag stadigt spelat upp, om ni undrar hur jag fått tag på pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey,, även jag är en i under 18 års gänget,, och tro mej jag vet vad som händer med fel uppgifter,, har förlorat 200 empire och 220 på everest..

och föralla ni som undrar varvi får tag på pengar så är ett exemple i det vänsta hörnet,, betsson 10 for free :lol: ,, en mycket bra sida eftersom man kan ändra sina personliga uppgifter när man vill. och ta ut pengarna.

 

Heja på alla underåriga

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey,, även jag är en i under 18 års gänget,, och tro mej jag vet vad som händer med fel uppgifter,, har förlorat 200 empire och 220 på everest..

och föralla ni som undrar varvi får tag på pengar så är ett exemple i det vänsta hörnet,, betsson 10 for free :lol: ,, en mycket bra sida eftersom man kan ändra sina personliga uppgifter när man vill. och ta ut pengarna.

 

Heja på alla underåriga

:P

 

förlorat och förlorat, du har väl ändå inte sattit in så mycket pengar själv?

Om ni nu absolut vill spela (vilket är förstårligt) vilket jag i och för sig inte uppmuntrar så spela på sjuka låga stakes att ni kan hålla på i evigheter fast ni inte är vinnande. (typ 0.01/0.02 2$ i inköp) eller ännu hellre freerolls och sådant.

 

Jag är själv inte särskilt gammal, men en bit över 18 åtminstone och jag tror inte riktigt det är bra att sitta och grinda poker i 14-15 års åldern och hoppas på ett liv i rikedom ála alla nya pokerproffs och kanske helt nonchalera skolan..

 

lol vilken moralkärring jag är men jag drar bara slutsatser utifrån mig själv. för mig hade det inte varit bra att upptäckt pokern i högstadiet för ujag hade definitivt fastnat och struntat i det mesta annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är 16, har alltså ett tag kvar, men tjänar redan mer på pokern idag än vad min farfar gjort de senaste 7 åren

 

Det var inte dåligt det. men du tar ju ingen större risk heller för om du skulle busta har du ju ett annat "jobb" att falla tillbaka på, samma som gav dig bankrullen från början menar jag :mrgreen:

 

min BR kommer uteslutande fran high class prostitution
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är 16, har alltså ett tag kvar, men tjänar redan mer på pokern idag än vad min farfar gjort de senaste 7 åren

 

Det var inte dåligt det. men du tar ju ingen större risk heller för om du skulle busta har du ju ett annat "jobb" att falla tillbaka på, samma som gav dig bankrullen från början menar jag :mrgreen:

 

min BR kommer uteslutande fran high class prostitution

 

falla tillbaka på... hehe

 

I never stepped off the horse buddy :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...