jellesi Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Har jag helt fel om det är BeachJohan som står bakom Barbie-nicket?! Snabbläste sistasidan på hans dagbok och jo det är BeachJohan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 BeachJohan är ju BarbiegirlI (I som Indiantomte) Medans snubben/bruttan som topicen handlar om heter Barbiegirl1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 BeachJohan är ju BarbiegirlI (I som Indiantomte)Medans snubben/bruttan som topicen handlar om heter Barbiegirl1? Jag kan tänka mig att det handlar om samma snubbe ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Jag har också hört att det är nån ung snygg tjej påväg upp med skillz i stil med Annie Duke som har det nicket.... Och sen är det ett rent sammanträffande att Beachjohan har HH's från henne i sin dagbok Snygg syn av honom, men som van railbirdare bör du veta att detta knappast är den första gången någon synat ner The__Sea med high card och plockat monsterpotten... (Och ja, han heter Barbiegiri och inte Barbiegir1) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 BeachJohan är ju BarbiegirlI (I som Indiantomte)Medans snubben/bruttan som topicen handlar om heter Barbiegirl1? Jag kan tänka mig att det handlar om samma snubbe ändå? Jag tror inte att det är Beachjohan, han skulle för det första inte sätta sig HU mot en av de bästa i världen och för det andra så passar inte hans vek-tighta spel på den nivån. Beachjohan har lirat HU 25/50(eller var det högre?) förut och är definitivt inte weak/tajt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
korpen Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 tdujretujetuj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 My Latest (max 50): 1 5 10 20 30 50 Game Id #: View Hand History Game # 159112922 - Texas Hold'em No Limit EUR 10,00/20,00 - Table "Genk" Game ended 2005-11-05 02:46:08 GMT+01:00 Players: nixsen (EUR 1 800,09 in seat 1) BarbiegirI (EUR 1 739,00 in seat 3) cliftong (EUR 4 826,00 in seat 4) Racoonitza (EUR 4 487,50 in seat 5) natalija (EUR 1 946,00 in seat 6) Dealer: cliftong Small Blind: Racoonitza (10,00) Big Blind: natalija (20,00) BarbiegirI was dealt: Ah - Jh nixsen Fold BarbiegirI Raise (70,00) cliftong Fold Racoonitza Call (60,00) natalija Fold Flop Jc - 3c - 4s Racoonitza Check BarbiegirI Bet (145,00) Racoonitza Raise (425,00) BarbiegirI Call (280,00) Turn Jc - 3c - 4s - 5s Racoonitza Check BarbiegirI Bet (750,00) Racoonitza Call (750,00) River Jc - 3c - 4s - 5s - 5c Racoonitza Check BarbiegirI All-In (494,00) Racoonitza Fold BarbiegirI Payback (494,00) BarbiegirI didn't show hand BarbiegirI wins: EUR 2 508,00 Rake: EUR 2,00 Från hans dagbok... 1. Kolla nicket 2. Ser spelet weak-tajt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickepicke Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Jag är nog en av de flitigaste railbirdarna i pokersverige WOW! En tjej kan omöjligt spela såhär bra Du behöver växa upp!! Vad menar du med bustad 2-3inköp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Jag har själv spelat väldigt mycket mot beachjoan på cryptologicnätverket, och jag har aldrig sett honom visa några som helst tendenser av att kunna de där extraordinära movesen som krävs av en toppspelare. Det skulle inte förvåna mig om han inom en snar framtid bryter ihop känslomässigt och sätter sig o grindar 1-2 pund på crypto. Det är bara där jag anser att han har en liten edge över spelarna. För tillfället tror jag bara han överlever tack vare sin rake back. Angående den mystiska barbiegirl, kan jag ha stött på honom/henne på 25-50 på UB för ett tag sedan. Där jag såg denne spelare med jättestackar på 3 olika bord och totalt krossade allt motstånd, men jag är dock inte riktigt helt säker på vem det är. Du har väl tittat bort när han spelat sin bra poker då. BarbieGirl = BeachJohan vare sig du vill det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mockasin Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Eller så e det så att eftersom BeachJohan numer befinner sig i Thailand boendes i en hydda tillsammans med X antal pokerspelare, så kanske nån annan av dom spelade med hans konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Häftigt att beachjohan har någon helt annans HH:s i sin dagbok....för vänta, det kan ju inte vara så att.....nä......inte beachjohan...eller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Eller så e det så att eftersom BeachJohan numer befinner sig i Thailand boendes i en hydda tillsammans med X antal pokerspelare, så kanske nån annan av dom spelade med hans konto? Eller så är det kanske de som startat tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickepicke Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Nej, snarare 20-30...... På vilken nivå 25/50? 10/20? Varför så svåra fördomar om tjejer och poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mockasin Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Eller så e det så att eftersom BeachJohan numer befinner sig i Thailand boendes i en hydda tillsammans med X antal pokerspelare, så kanske nån annan av dom spelade med hans konto? Eller så är det kanske de som startat tråden? Låter nästan mer rimligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Vi erkänner ingenting förutom att johan är weak-tight och har en PFR% på 1% Det är fortfarande inte klart för oss vem den här barbiegir1 är, klart är iaf att han bustade thesea hårt! Misstankarna riktas fortfarande mot Ken Lennaárd och nu även Kniven. De kanske kör split på kontot? shh, du gör bort dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quasi Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Jag har precis fått nyheter om att det faktiskt är Ken Lennaárd som står bakom kontot på stejk av Swedishsantas... Vad gäller beachjohan så kan det inte vara han för han är i skrivande stund upptagen på ett av Bangkoks billigaste "massageinstitut". Happy ending är tydligen +EV. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 P.S Du är förmodligen den största besserwissern på detta forum Messerschmidt heter det väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 P.S Du är förmodligen den största besserwissern på detta forum Messerschmidt heter det väl. Nej. Messerschmidt är/var ett plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 P.S Du är förmodligen den största besserwissern på detta forum Messerschmidt heter det väl. Nej. Messerschmidt är/var ett plan. Jag dör ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 P.S Du är förmodligen den största besserwissern på detta forum Eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts