[kw]gambler Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Undrar vilken pokersait som man kan sätta in största möjliga belopp på? Hur stor är summan på den saiten? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Du kan sätta in hur mkt du vill på party med NETELLER, dock $2500 i stöten men du kan göra hur många insättningar per dag du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 gambler]Undrar vilken pokersait som man kan sätta in största möjliga belopp på? Hur stor är summan på den saiten? Har du ärct en förmögenhet du ska spela up eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[kw]gambler Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2005 Tänkte bara dubbla mina pengar.. problem med det eller? Går det att sätta in större summor utan Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 gambler]Går det att sätta in större summor utan Neteller? Via bank bör det inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 gambler]Tänkte bara dubbla mina pengar.. problem med det eller? Går det att sätta in större summor utan Neteller? Inte alls lät bara som om du aldrig spelat poker förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerMon Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 gambler]Tänkte bara dubbla mina pengar.. problem med det eller? Går det att sätta in större summor utan Neteller? Inte alls lät bara som om du aldrig spelat poker förrut Låter mer som att det är dags för lite penningtvätt och chipdumping. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 gambler]Tänkte bara dubbla mina pengar.. problem med det eller? Går det att sätta in större summor utan Neteller? Inte alls lät bara som om du aldrig spelat poker förrut Låter mer som att det är dags för lite penningtvätt och chipdumping. Håller med. Vilken jävla attityd gambler har. Banna idioten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
for_no_one Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 gambler]Tänkte bara dubbla mina pengar.. problem med det eller? Oj vad känsligt det var då, vadan detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Man får sig alltid ett garv här. Först någon som uppenbarligen vill chipdumpa. Sedan någon som lackar ur på grund av ett bad beat. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captator Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 vad innebär "chipdumpa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Man slänger grillchips i en dumpers... Skämt åsido. Man förlorar medvetet pengar till en annan person som man förmodligen känner. Så har jag förstått det i alla fall. Rätta mig om jag har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts