hehehehe Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 När man hittat en dam på krogen och allt är klappat och klart...så ska man INTE börja snacka om att det luktar fisk.... Jag har tänkt att prova det, men vågar inte. Och man bör nog definitvit inte snacka om det senare när man hamnat i sänghalmen heller... Citera
Skadast Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Du plockar upp två damer på krogen och går all in. Vid utgången blir du synad av två knektar (dörrvakterna), inga problem tänker du. Sedan kommer floppen för kvällen, där du får se en tredje knekt komma springande. Allt blir svart. Dagen efter vaknar du på sjukhuset och är helt gul (och blå). Kanske lite osannolikt, men det kan hända även den bäste. Citera
trisslott Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 http://www.jokaroo.com/funnyvideos/knowyourodds.html lol, sköön reklam tycker jag i alla fall Citera
Sparven Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Om det inte vore för tur så skulle jag lyckas varje gång jag raggar. Citera
Recommended Posts