MrPitch Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Hej alla, Jag började spela turneringspoker på nätet för några månader sedan och har bara spelat detta. Jag hamnar in the money tillräckligt ofta för att det ska vara lönsamt. Jag har nu försökt att spela cashgame på sistone. Men där misslyckas jag gång på gång, har hört att jag inte är den enda som har detta problem... Har ni något boktips, på några bra cashgame böcker? * Lite RP - QoS * Citera
Blado Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 när jag skulle gå över till cashgame från turneringar var att jag krigade för mycket om potterna jag var med i. Orkade inte släppa händerna när jag skulle gjort det Citera
Staahla Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Super System och Pot- & Nolimit Poker av Ruben och Ciaffone är två bra böcker som behandlar NL-cashgames. Spelar du FL finns det hur mycket böcker som helst. Citera
cOP Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 när jag skulle gå över till cashgame från turneringar var att jag krigade för mycket om potterna jag var med i. Orkade inte släppa händerna när jag skulle gjort det det e inte så mkt "allinförattstjälablindsen"-poker i cashgame heller Citera
Recommended Posts