Gå till innehåll

Jag vill ha kompensation!


nisse hult

Recommended Posts

Fick först detta meddelande:

During our fantastic ‘Pile Up The Points’ promotion which ran from Wednesday, October 5 through Monday, October 31, 2005, you successfully met the target of 125 Regular Party Points meaning you have just won 1798 dollars in cash!

 

Fick sen detta:

We wish to bring to your attention that there was an error regarding your cash award, in the mail sent to you previously. We apologize for the inconvenience caused. Your cash award is 125 dollars.

During our fantastic Pile-Up-The-Points promotion which ran from Wednesday, October 5 through Monday, October 31, 2005, you successfully met the target of 1750 Regular Party Points meaning you have just won 125 dollars in cash!

 

Tror ni det är lönt att skriva och klaga? Det har i a f jag gjort :twisted::twisted::twisted::twisted:

 

* Flytt till Poker OT - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaa besvikelsen när jag såg att jag ej skulle få pengarna??

 

Fast du hade ju inte tjänat ihop de pengarna.

 

Men om det gör dig på bättre humör kan du se det såhär: Siten gav dig felaktigt 1798 dollar. För att kompensera för att du fick pengar som inte var dina, gav du 1798 dollar till siten. Sedan fick du ut de 125 dollar som faktiskt är dina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...