nucleus Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Nu är det dags att ta upp kampen med tråden på bra pokerspelares nick. Jag är mer intresserad av dom dåliga. Lista med nick och nätverk! Återkommer när jag är hemma... Citera
elvis77 Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Finns en på pokerstars som heter något i stil med A.C.E_PIMP, han är både stöddig och ruggigt dålig. Citera
krummas Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 TheLastNinja på pokerstars e riktigt usel Citera
Master M Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 DeepThought på Prima. PlanerVision på gamla partynätverket. SpasticInk på Partypoker. Samtliga spelare lirar 50NL samt 100NL. Happy hunting. Citera
MajkTheBike Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 zweig på prima är riktigt dålig. Han sitter oftra på NL20000 bordet Citera
Dahlberg Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 på prima: BBooLL, en fransman som verkligen inte kan lira. Citera
Rette Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Rette på cryptologics(Interpoker), slaskar nått helt otroligt, lyckas alltid komma i bubblan på alla turneringar och SnGos, går stadigt back på cashgame, fattar inte att han fortsätter spela. Citera
Emilio Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Ni är medvetna om att en lösaggro maniac inte nödvändigtvis behöver vara en dålig spelare? Ni har kanske sett honom när han varit inne i en negativ kurva och därför antar att han är dålig som går all in på sitt toppar? Det är inte alltid dåligt om man är ganska säker på att en uppretad fi synar med mittenparet efter många läggningar. Har en del loose passive tomtar på prima men som jag inte vill dela med mig av. Citera
nucleus Postad 2 November , 2005 Författare Rapport Postad 2 November , 2005 Trevligt med lite action i tråden, ser fram emot att komma hem och skaffa några nya kompisar! Som skapare av tråden tänkte jag hobbymoderera lite eller snarare be om riktlinjer så man kan få översikt. Skriv gärna såhär: NICK NÄTVERK STAKES och tex FL;NL; Omaha Citera
Jessica Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Finns en på pokerstars som heter något i stil med A.C.E_PIMP, han är både stöddig och ruggigt dålig. Så jävla dålig är han inte, dock lite CS varning och överaggro. Dock helt klart attityd problem. Vi har haft många chats-fights Citera
elvis77 Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Finns en på pokerstars som heter något i stil med A.C.E_PIMP, han är både stöddig och ruggigt dålig. Så jävla dålig är han inte, dock lite CS varning och överaggro. Dock helt klart attityd problem. Vi har haft många chats-fights Kanske inte sååå dålig men jag tycker inte att han borde spela $10/$20, hans standardkommentar när han vinner en pott kan nog tilta vissa. -pay the Pimp .. PAY THE PIMP Citera
simpkiller Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 komma och RENT på B2B .Dom borde nästan kult förklaras ! ;-D Citera
Jessica Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Finns en på pokerstars som heter något i stil med A.C.E_PIMP, han är både stöddig och ruggigt dålig. Så jävla dålig är han inte, dock lite CS varning och överaggro. Dock helt klart attityd problem. Vi har haft många chats-fights Kanske inte sååå dålig men jag tycker inte att han borde spela $10/$20, hans standardkommentar när han vinner en pott kan nog tilta vissa. -pay the Pimp .. PAY THE PIMP P - "I love you Jessica" J - Why? P - " U donated money to me and I love money " Jaha har du träffat på honom på 10/20? Det mesta jag har sett från honom var på 15/30. Jag sa typ samma sak tillbaka till honom en gång efter jag rivrade honom i en elefant pott och faan va sur han blev. Ev+ skulle jag tro Citera
cheunce Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Jaha har du träffat på honom på 10/20? Det mesta jag har sett från honom var på 15/30. Menar du inte det lägsta? För annars är väll 15/30 en högre nivå än 10/20 Citera
striker Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 komma och RENT på B2B .Dom borde nästan kult förklaras ! ;-D Haha så sant! Citera
Freddie Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 OT. Sitter bara och hoppas på att något av mina nick ska dyka upp i denna tråden Citera
Jessica Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Jaha har du träffat på honom på 10/20? Det mesta jag har sett från honom var på 15/30. Menar du inte det lägsta? För annars är väll 15/30 en högre nivå än 10/20 Har ingen aning vad du talar om(??) Citera
Blado Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 MeraTrolldeg på Pstars är min favorit iaf. sjuk tomte Citera
jaroiten Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 GaltsonBoy @ b2b Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts.. Citera
Wiseguy Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 GaltsonBoy @ b2b Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts.. lol, men det gick bra igår.... 12 kakor.. Citera
obby Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Ingen som har stött på BeerJug på Partypoker. Han spelar alltid dyngrak. Synar all-in med hålstegedrag osv. Mycket trevlig i chatten är han också. Han verkar helt klart ha för mycket pengar. Citera
cassano Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 GaltsonBoy @ b2b Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts.. Hoppas att du är ironisk? Citera
cassano Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 GaltsonBoy @ b2b Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts.. lol, men det gick bra igår.... 12 kakor.. Idag också Citera
Recommended Posts