Gå till innehåll

Program som spelar åt en, fusk?


Larsson85

Recommended Posts

Har funderat på en sak. Har börjat titta lite på programmet fold'em som automatiskt foldar fördefinierade händer och tycker detta är ett koncept man skulle kunna utveckla. På samma sätt som man kan konfigurera vilka händer fold'em ska slänga åt borde man ju kunna ha ett program som man kan konfigurera att man alltid raisar med vissa händer från olika positioner.

 

På samma sätt är vissa händer given bet när floppen kommer oavsett vad som kommer på floppen. Och om någon betar ut innan mig så finns det standardspel som man alltid gör då med olika händer.

 

Och på så sätt borde man kunna konfigurera så att man kan ta sig fram till turnen på relativt många händer utan att man ens klickar själv.

 

Fråga nr 1: Finns det sådana program, var hittar man dessa isåfall.

Fråga nr2: Hur tror ni synen från pokersiterna är på detta och hur är den allmänna synen. Är detta att fuska? Egentligen har jag ju bara utvidgat konceptet från fold'em, och det bygger ju inte på att man alltid spelar matematiskt korrekt, utan det är ju jag själv som tagit alla beslut, skillnaden är att jag har gått in och tagit beslutet en gång för alla. Och det går ju inte att lämna datorn, utan man måste ju själv sitta och ta över när handen går så långt att det inte är standardspel mer, och det händer ju i princip i varje hand man blir inblandad i förr eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...