Gå till innehåll

NLT - Trn, 30/10, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som jag sa (att jag brukar förlora stort då jag ligger bra till), så slog precis det in... var ner på sista plats med ca 7k i marker men nu har jag tagit mig tillbaks till 26k. Mest missnöjd med att jag förlorade en stor pott då jag foldade AK mot derran som bettade på rivern med, sen visade han upp bluffen med AJ (Ingen hade nått par eller nått) Vafan gick jag inte all in direkt för så man hade sluppit tänka. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag åkte på en jobbig 12de plats. Djens KT stod sig bra mot min KQ, sen var nästan chipsen slut så resten gick in med 55. Då hade nån plockat upp 99. Det blir set på turnen, fast för 99. Jaja. Jag kunde åkt innan. Räknade mina förlorade / vunna 20/80s samt 30/70s under turneringen. Och riggen var emot mig idag. 4/7 slutade dom! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckades dra ut Sygkyk tror jag han hette. Får väl be om ursäkt...

Jag AQ han AK suited, jag klonkade in Q på turn om jag inte minns fel.

 

 

Edit:

Jaha, första pokerforum online slutade man 4:a (räknar inte med förra veckan då det var 5card stud eller vad det hette...)

Gick all in från SB med KQ, stor stacken i BB hade då AT och synade, jag förbättrade mig inte och han träffade till råga på allt en 10:a med så då åkte jag. Men hur som helst var det en kul turnering då man fick börja med 5k marker. Inte för att jag fick roa mig med de så länge, var nere på ca 1600 efter första handen... Kändes bättre så, är ju ändå 100 mer än vad man är van att börja med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synar en all in med QQ och möter AK och min hand håller sig. Poker guden är med mig idag. Skönt att inte vara näst sist i chip ligan längre. Nu finns det ju en chans att man kommer in the money och tar in lite på QoS i statestiken ;)

 

Äckel var ju min AK som skulle vinna.

 

Hmmm du har ju dragit ut mig förr så det skönt att få revange.

 

Ser ut som jag hamnar på bubblan om inget mirakel händer :(

 

När?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synar en all in med QQ och möter AK och min hand håller sig. Poker guden är med mig idag. Skönt att inte vara näst sist i chip ligan längre. Nu finns det ju en chans att man kommer in the money och tar in lite på QoS i statestiken ;)

 

Äckel var ju min AK som skulle vinna.

 

Hmmm du har ju dragit ut mig förr så det skönt att få revange.

 

Ser ut som jag hamnar på bubblan om inget mirakel händer :(

 

När?

 

Var bara något jag hitta på ;) Men du har iaf slagit ut mig och det är ju samma sak :D Kommer dock inte ihåg men det var för några veckor sedan om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...