Gå till innehåll

NLT - Trn, 20/9, 24hPOKER, BIG FISH 10k added!

Recommended Posts

Postad

Antar att det blir en hel jävla del forumfolk som lirar denna.

Mycket som ska stämma - man ska spela bra, inte göra misstag, inte bli utdragen etc, men belöningen kan bli saftig. Lär ju bli fullt, 600 pers, så inte helt otänkbart på en total prispool på över 30k euro efter alla rebuys och addons.

Lycka till alla så ses vi på finalbordet!

• Svars 105
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Postad

Suppe, lätt slänger in en POKERFORUM.nu t-shirt om nån ifrån POKERFORUM.nu slår ut mig, gäller sista rebuyen - för jag kommer behöver göra rebuys! ;)

BrandonWalsh, menar du totalt eller per rebuy? :)

- QoS

Postad
Suppe, lätt slänger in en POKERFORUM.nu t-shirt om nån ifrån POKERFORUM.nu slår ut mig, gäller sista rebuyen - för jag kommer behöver göra rebuys! ;)

- QoS

Max 3 rebuys och 1 addon, ska vi tippa på 20:00? ;)

Postad

Ser att max är 500, 342 anmälda nu och tickar!

Nuvarande prispool ligger på €16399 med ett förstapris på €4049 och ett tjugonde på €151 så en slutlig prispool på 30k känns inte helt orimlig.

I allafall ett par PF:are borde väl lyckas att knipa en del av kakan.

Lycka till så ses vi där!

Postad

Stämningen på IRC är hög. Jag anklagas för att vara narkoman/påtänd, en viss spelare vars nick börjar på M påstår sig bara spela stål och uppmanar mig att folda om vi är i samma pott, vadslagning pågår om huruvida 24's servrar brakar ihop, andelar i folk köps och säljs á la marknad i Flen, snerki har drabbats av megalomani...

Kort sagt är förväntningarna på topp :)

Postad
Jag är med i kväll och passa på att posta här för första gången. Dragon79 e namnet på 24hpoker

Välkommen till världens bästa forum och bland dom roligaste turneringarna som finns, pga att vi är där :D