link85 Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 hej det var jag som filmade Per Hildebrand och Cecilia och Alex. 1 timme samanlagt. ska göra d till en dvd fil. kan ta 1 vecka om nån vill ha den kan jag sicka över den på msn. min är hannes_sjoberg@hotmail.com Citera
Shapeshifter Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 hej det var jag som filmade Per Hildebrand och Cecilia och Alex. 1 timme samanlagt. ska göra d till en dvd fil. kan ta 1 vecka om nån vill ha den kan jag sicka över den på msn. min är hannes_sjoberg@hotmail.com Går det inte att göra en "torrent" och dela denna till de som vill ha den? kan tänka att det är många som vill ha den, jag är en av dom... Kanske går göra en DivX av den? Tack för en skön dag, fint ordnat. Citera
ZartaN Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 hej det var jag som filmade Per Hildebrand och Cecilia och Alex. 1 timme samanlagt. ska göra d till en dvd fil. kan ta 1 vecka om nån vill ha den kan jag sicka över den på msn. min är hannes_sjoberg@hotmail.com Går det inte att göra en "torrent" och dela denna till de som vill ha den? kan tänka att det är många som vill ha den, jag är en av dom... Kanske går göra en DivX av den? Tack för en skön dag, fint ordnat. Tänkte på precis samma idé! Skicka över messenger är nog ingen hållbar idé. Torrenter är klart bästa sättet att fildela på. Tack alla för denna helsköna dag! Citera
link85 Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 jaja sprid den hur ni vill jag gör dena bara d viktigaste är att så många som möjligt får ta del av den Citera
Shapeshifter Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 jaja sprid den hur ni vill jag gör dena bara d viktigaste är att så många som möjligt får ta del av den Kanonshysst, säg till när den är klart Citera
link85 Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 den ska om inte något oväntat händer vara klar i morgon bitt. så ni kan sätta in pengar på mitt konto så länge Citera
Shapeshifter Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Någon som vill försöka sprida inspelningen via bittorrent? Citera
obby Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Ja när kommer filmen ut? Är den klar, men att ni har problem att sprida den? Jag kan nog stå för FTP. Kontakta mig isf. Citera
link85 Postad 26 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2005 håller på att tanka över den till min msn nu. men d tar timmar folk går gärna sprida den på ett snabbar vis. den e väll klar här om någon timme Citera
toppace Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 håller på att tanka över den till min msn nu. men d tar timmar folk går gärna sprida den på ett snabbar vis. den e väll klar här om någon timme Maila den till mig så skall jag bjuda QoS på mat så kanske han lägger uppden på pfserven. Citera
Shapeshifter Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Om det är en dvd är den några gb stor, då är det bättre att omkoda den till en DivX som är ett komprimeringsformat... Då blir den beronde på längd under 700 mb iallafall. Då går den mycket snabbare att sprida, både via ftp och bittorrent Citera
QoS Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Annars är ju BitTorrent utmärkt för den här typen av distrubution. Om någon börjar seeda den och postar en URL till torrenten så är det ju bara att köra. - QoS Citera
Staahla Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Skicka över filen till Obby så fixar han biffen. Han ska vara en hejdundrans hacker... Citera
MrZingo Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Om det är en dvd är den några gb stor, då är det bättre att omkoda den till en DivX som är ett komprimeringsformat... Då blir den beronde på längd under 700 mb iallafall. Då går den mycket snabbare att sprida, både via ftp och bittorrent Ser gärna att den släpps som DVD också, men Bittorrent är ju klart det bästa sättet att dela ut den med Citera
link85 Postad 26 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2005 den håller på att spridas som dvd nu men ni får göra om, den hur ni vill Citera
TANDEMCYKELN Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 den håller på att spridas som dvd nu men ni får göra om, den hur ni vill Hur får man tag på den? Citera
Bubbla Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Vill gärna ha en kopia jag med. Nån FTP? Citera
obby Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Skicka över filen till Obby så fixar han biffen. Han ska vara en hejdundrans hacker... haha va? Citera
Shapeshifter Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Klart men kan någon som får dvd:n nu sprida den via bittorrent? Citera
Indrivaren Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Men suck, 4-5 timmar tar det att få DVD helvete till DivX på knappt 700mb. Converterar imorgon istället. Format: AVI, Mpeg 4 - Divx. Frame Rate: 29.97 NTSC Audio: PCM/CD 44 kHz, 16 bit. Citera
toppace Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Annars är ju BitTorrent utmärkt för den här typen av distrubution. Om någon börjar seeda den och postar en URL till torrenten så är det ju bara att köra. - QoS Vem på forumet kan hantera bittorrent? Det vore ju bra om den personen fick en kopia Citera
hexecutor Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 bara jag får den skickad till mig kan jag lägga upp den som en torrent.. Citera
Indrivaren Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Satt filmen på komprimering när jag drog i morse, klar när jag kommer hem. Citera
stitchio Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Satt filmen på komprimering när jag drog i morse, klar när jag kommer hem. Alltid när man sätter igång något på datorn och lämnar det obevakat är det alltid något snille hemma som antingen drar ut kontakten till datorn för dom skulle dammsuga, eller sätter sig och ska kolla något på internet och klicka frenetiskt på det lilla X:et för allting dom inte känner igen på skärmen. Citera
TotalFarsa Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Satt filmen på komprimering när jag drog i morse, klar när jag kommer hem. Alltid när man sätter igång något på datorn och lämnar det obevakat är det alltid något snille hemma som antingen drar ut kontakten till datorn för dom skulle dammsuga, eller sätter sig och ska kolla något på internet och klicka frenetiskt på det lilla X:et för allting dom inte känner igen på skärmen. Det är därför man ser till att ha en datorkunnig sambo! Hon till o med frågar mig innan hon stänger av datorn på kvällen, det ni! Förslag på torrentsajt att lägga ut filmen på (vem son nu kommer att göra det)? Om vi nu får diskutera det? /TF Citera
Recommended Posts