Sparven Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Om man skall ha en dryckestävling så är ju "Drunkards duel" det enda rätta. 1.) A coin toss determines who orders the first round. 2.) The opponents will then take turns ordering rounds of whatever alcoholic beverage they wish. 3.) A drinker must finish his drink within ten seconds of his opponent finishing his or face disqualification. 4.) The contest will continue until a contender loses by Passing Out (a PO), by being unable or refusing to continue with the contest (a Technical Pass Out, or TPO) or vomiting into the referee’s bucket (a VO). 5.) Opponents can speak to each other, but cannot make physical contact. Contact will result in disqualification. http://www.moderndrunkardmagazine.com/issues/09_02/09_02_clash_tightest.htm Citera
Jennez Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Nej nu får väl QoS komma och pilla på den här rubriken så att den blir rätt nångång! Har stört mig länge nog på den nu känns det som! Citera
Gahlster Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Något gammalt dataspel kanske? Som Outrun, Pacman, super mario bros, bubbles bubbles eller Tetris. Eller nått fightingspel kanske. Super Mario Bros är kul å tidstävla i. Jag å nåra polare gjorde det, med resultat att vi alla spöade en skrytvideo som nån hittat på nätet (trots att det såg stört omöjligt ut). Vi hitta även en skryt på Super Mario Bros 3, men den var sjukt sjukt snabb. Antagligen något redigerad, men ändå. Citera
hansolo Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 de ultimata skicklighets spelet: UNO!!!,, har ni inte sett Hipp Hipp när Morgon Pålsson å hans kameraman ska spela TP för kameramannen tycker att Morgan inte vet nått om världen, då säger ju Morgan att dom ska spela ett mindre "turbaserat" spel, då blir de UNO Citera
Staahla Postad 22 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2006 Nej nu får väl QoS komma och pilla på den här rubriken så att den blir rätt nångång! Har stört mig länge nog på den nu känns det som! Det är ju han som pillat den fel... Citera
Recommended Posts