HeyJohan Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Samtliga medlemmar som beställt en Logitech MX1000 eller iPod Nano före den 20 oktober kommer att på söndag få €20 insatta på sitt konto som kompensation för att de fått vänta på sin beställning. Vi gör detta som en ursäkt för att ni fått vänta och för de eventuella olägenheter som det orsakat er. Kompensationen fallar ut oavsett om ni fått varan eller inte. Frågor kring kompensationen besvaras i denna tråd. Från mobilen med önskan om en fortsatt trevlig kväll, Johan * Lite RP - QoS * Citera
Nidot Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Först får ni den för halva priset sen får ni €20 extra Snacka om en sida som satsar på sina kunder Citera
HeyJohan Postad 26 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Snarare "Snacka om en sida som tycker det är pinsamt att leveranserna tar sån förbannad tid att man hinner uppfinna bättre saker under tiden" Mvh Johan Citera
mbman Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Heypokers känsla för kundvård når åter nya nivåer, helt otroligt bra och generöst! Citera
emilio_barzini Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 något att tänka på så här inför jul. Leverantörerna har ofta ont om lager och på vissa saker kan det vara rejäla leveranstider. (Speciellt logitech har en tendens till det) Citera
jackbalsam Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Någon uppdatering på när dom kommer (nano)? Citera
P_kungen Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Låter som en kanonsida.. Tar och signar upp nu! Citera
Albert Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Någon uppdatering på när dom kommer (nano)? Min Nano ligger och väntar hos postensutskicksställe. Citera
energie Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Någon uppdatering på när dom kommer (nano)? Min Nano ligger och väntar hos postensutskicksställe. Min med... Posten vägrar att komma och lägga paketet i min brevlåda eftersom det skickades som företagspaket till privatperson Jag ringde Posten och de sa att jag skulle få en avi nu på måndag för att hämta ut paketet på närmsta postavhämtning... Citera
Erraaa Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Om ni har fått kollinummret så behöver ni ingen avi. Citera
energie Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Om ni har fått kollinummret så behöver ni ingen avi.Jag fick kollinummer... men posten vägrade skicka ut företagspaket till en privatperson så nu kommer jag att få en avi på posten istället... Citera
TANDEMCYKELN Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 ag fick kollinummer... men posten vägrade skicka ut företagspaket till en privatperson så nu kommer jag att få en avi på posten istället... Om du har kollinummer, så kan du gå direkt till utlämningsstället och hämta ut paketet. Man behöver ingen avi. Citera
Nidot Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Gå in på posten.se skriv in kollinummer, kolla om det står att man kan gå å hämta ut det eller om det är påväg. Är det tillängligt att hämta ut är det bara gå till posten och säga kolli nummer så skriver de ut en AVI där man hämtar ut det med. Citera
energie Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Det står inte att man kan hämta ut det. Det står att det har blivit ett fel vid leverans, och jag ringde Posten igår om detta. De förklarade vad jag skrev i ovanstående inlägg. Förresten, när kommer dom där 20€ då? :] Citera
HeyJohan Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Samtliga som har lagt en order på en iPod Nano eller en Logitech MX1000 senast den 20 oktober har nu fått €20 insatta på sina konton. Ha en fortsatt suveränt trevlig kväll! Mvh Johan Citera
Recommended Posts