Gå till innehåll

PL5CD - Trn, 23/10, Online, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Va riggat!!!!!!!1

HU

Jag har 4 till K-hög färg och höjjer, han reraisar mini så jag synar. Jag köper in A för AK-hög färg.

Han står pat och bettar mig all in, jag synar såklart.

Killen har fått AKJ-hög färg på given :D

BAAAAAAAAAH!! :(

Så jävla nära kameran. Den ville jag ju ha :(

DUmma dumma rigg!! :(

;)

Grattis mkauppinen till 1a platsen och en fin Kamera :)

Postad

Åkte ut som 9:a eller 10:a, spela ganska dåligt men hade tur med korten.

Tilta ur på min dator jävel som låste sig, stängde av sig själv och vägra starta. Tur att det var under en paus så att jag inte förlorade så mycket av min stack. :evil:

jaja, får väl krama min fendi som tröst ;)

Edit: grattis till mkauppinen

Postad

Tack så mycket,

Har aldrig gillat 5cd och gör det nog inte nu heller, men jag försökte spela så solit som möjligt utan att ta en massa chansningar. Försökte att ha minst 2 par innan jag gick med i en pott, och en del bluffar också så klart 8-)

Har inte en aning om det är rätt taktik men det funkade ju denna gången :roll:

Postad
ute som 3:a med triss i sexor mot kåk pga klantig misstro på motståndaren.... 8-)

Jag är besviken på dig. Jag gav ju dig nästan hela min stack och jag lita på att du skulle vinna. Nu kan jag ju inte säga att jag åkte mot den som vann :(

Postad

Jag är besviken på dig. Jag gav ju dig nästan hela min stack och jag lita på att du skulle vinna. Nu kan jag ju inte säga att jag åkte mot den som vann :(

Ja e ganska besviken på mej också.... :cry:

Men om du ger mej din stack nästa söndag också så ska jag försöka bättra mej. ;)

Postad

Ja e ganska besviken på mej också.... :cry:

Men om du ger mej din stack nästa söndag också så ska jag försöka bättra mej. ;)

Det vore inte mer än rättvist om du gav din till mig som en fin gest :D

Lite kul att man mer eller mindre åkte ut på två händer. KKK vs AAA och 666 vs 777. Hade kännts bättre om man åkt mot något som slog en lite mer som tex en steg, flush eller en kåk, men nej man ska bli slagen av en hand som är den som är precis bättre än en själv :evil:

Det var iaf kul så länge det vara :lol:

Postad
kauppinen, grattis! :)

Och ja, Nusseman väljer alltid massa skitspel till Online-turneringarna! ;)

- QoS

'Du ska väll inte klaga. Det var väll länge sedan du gick så långt som du gjorde denna gången och Nusse åkte ju ut långt innan dig :D

Postad
När blir rankingen uppdaterad? VIll ju börja ta in på dig :twisted:

Det beror på hur bra det går på klubben i kväll. Går det dåligt uppdateras rankingen nån gång sent i kväll och om det går bra uppdateras den i morgon.