erik87 Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 en triss är i alla fall inte bättre än en färdig stege. Inte ens om man är all-in före bytet. jaja, nu vet jag det också. Det var roligt så länge det varade. F'låt plupp, men jag vill inte lägga min stege innan bytet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Fin avslutning innan pause. Drog in en 15 000 pott med en flush mot en stege Den bjuder jag på .. Ta väl hand om chipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Kom in helt fel i hela turnmeringen. Mina höjningar preflop blev raisade och reraisade. Fick 555 sista näven mot JJJ. Dålig turneringa av mig, heja alla andra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 snällt av checkraise att dunka in ett fyrtal i ess i ansiktet på mina 2 par när han tar 3 kort i bytet... där rök min fina stack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Och nu har jag chips igen. Nu är det bara att hålla i sig och se var resan slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Vad händer om alla byter 5 kort? Blir det gemensamma på bordet då eller? Borde bli att alla får tre kort och man får två gemensamma. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Dom slängda korten delas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 SKITSPEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 SKITSPEL! Håller nästan med trots jag går fint chipsmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 hehe Nusse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Tycker det är rätt kul Men det kan snabbt ändra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Nice sitter med AA och synar en höjning. Köper in fytal i A och höjer halv pott. Ancoll går all in och det är över för ancoll "Lite" tur från mig men mest skills Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Alltså, jag trodde jag ångade på bra. Sen blir man utdragen tre gånger så får man inte vara med mer? Blä! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Haha, trodde killen va på en steal då han höjde innan bytet så jag slog om, han återhöjde och jag synade. Då han inte bytte tänkte min klara hjärna aha han tokbluffar nu, i alla fall som hamnade vi all in och han hade kåk . Sen hade en annan västeråsare, nämligen jorpen22, maga att kritisera mitt spel!!! jag hade ju värsta readen!!! Jaja, får väl skylla på bakfylla eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Haha Im sorry, men såg rätt sjukt ut när du synade.=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Fan vad alla spelar tight nu. Räcker man höjer "lite" så lägger sig alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 QoS på 26:e plats? Måste bli dopingkontroll på honom direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 och där åkte man, hade varvet innan förlorat typ alla chips med triss i kungar mot en inbytt stege... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Hmm undra om man lyckas lira sig till finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Blir nog inte så Softbone is all-in (18,758) RReeBBss is all-in (9,731) Softbone shows three of a kind, kings RReeBBss shows three of a kind, aces RReeBBss wins (38,712) with three of a kind, aces Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cyanid Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 jaha där åkte man mot en kåk med triss i kungar innan bytet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Tur att man inte är bitter Softbone is all-in (1,677) Softbone shows three of a kind, sixes hellohi shows three of a kind, sevens hellohi wins (9,304) with three of a kind, sevens Player Softbone is eliminated from the tournament. There are now 15 players left in the tournament. God natt och hoppas ni inte vinner kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Ojoj va segt nu ingen vill åka ur innan finalbordet zzz..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Såja, tog man ut sista killen innan finalbordet Grattis ni som är kvar och llycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Lycka till alla som e kvar Pmltss här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts