APC Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 För att köra runt om i landet så behövs det en eldsjäl i varje stad. I Gbg så har vi Toppace, i Sthlm kan vi (jag) själva klara den biten. Örebro gissar jag på att Freeman gråter av lycka (?) att få vara med Så, är det någon i Malmö/Lund som är intresserad av flera timmars oavlönat arbete? lätt. i am the man Hittar in efter 4½ månad och svarar...haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 För att köra runt om i landet så behövs det en eldsjäl i varje stad. I Gbg så har vi Toppace, i Sthlm kan vi (jag) själva klara den biten. Örebro gissar jag på att Freeman gråter av lycka (?) att få vara med Så, är det någon i Malmö/Lund som är intresserad av flera timmars oavlönat arbete? lätt. i am the man Hittar in efter 4½ månad och svarar...haha. jag är inte snabb.. men snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 För att köra runt om i landet så behövs det en eldsjäl i varje stad. I Gbg så har vi Toppace, i Sthlm kan vi (jag) själva klara den biten. Örebro gissar jag på att Freeman gråter av lycka (?) att få vara med Så, är det någon i Malmö/Lund som är intresserad av flera timmars oavlönat arbete? lätt. i am the man Hittar in efter 4½ månad och svarar...haha. jag är inte snabb.. men snäll Det är de som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts