jaroiten Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Hej tänkte ta och casha ut mina euro på HeyPoker nu och eftersom beloppet överstiger €200 så kan jag inte använda den smidiga vägen (till kreditkortet) så måste köra till banken istället. Nåja nu undrar jag ifall man behöver sätta in "Swift" koden, när jag casha ut från parbet förrut behövdes det inte så länge man casha ut inom norden. Och i om med att jag tänkt casha ut till ett finskt bankkonto undrar jag nu om jag behöver swift koden? Citera
cirre Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Om det är till ett finsk kanske du behöver..inte till en svensk.. Citera
jaroiten Postad 22 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Ok, när jag casha ut från parbet behövde jag iaf inte till ett finsk heller, men inväntar väl svar från HeyJohan. Citera
HeyJohan Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Du behover inte SWIFT-koden. Sorry for det sena svaret. Uppkopplingen pa hotellet strejkade och nu sitter jag har och vantar pa att seminariumet ska komma igang. Eller vanta... vart ar alla... attans! Citera
Recommended Posts