Ving Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Jag gjorde också frågorna för några dagar sedan. En del frågor var faktiskt riktigt kluriga. Jag snittade 80% rätt. Man har två chanser på sig på varje del så går det dåligt en gång kan man köra en gång till men sedan är det kört. De flesta bör klara dessa frågor utan större problem även om de var mycket svårare än jag trodde. Citera
Jeppan Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Nejdå det fanns kvar. Tycker dem resonerar konstigt i många frågor men lyckades iallafall skrapa ihop 72% average. Citera
Eddie88 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Jag tycker frågorna suger..eftersom man kan spela händerna på olika sätt- dessutom är dem riktigt kluriga vissa allt för att inte ge bort för mycket pengar. Dock undrar jag hur många rakeade händer man behöver för att casha ut dem.-100 eller? Citera
Clemens Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 men man måste ju kunna cleara signup först och sedan reloaden, right? Jag postade även i nordicbet tråden, men eftersom jag är så girig efter ett svar postar jag öven här. Jag reggade mig på nordicbet för några timmar sedan och satte in 200$ för att maximera signup bonusen. Jag spelade i ca 1h på nivån $0,25/0,50 men enligt "-Raked Hands" i menyn har jag inte fått en enda rakad hand . Jag har tom sett att potter har blivit rakade för över 25cent, men har fortfarande inga rakade händer nu flera timmar efteråt. Har det uppdaterats nånting idag? Citera
slovakien Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Dock undrar jag hur många rakeade händer man behöver för att casha ut dem.-100 eller? 100 händer med rake måste spelas innan bonusen kan tas ut. * Citera
Jeppan Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Har det uppdaterats nånting idag? Jag lirade lite där förut, och det dröjde ett tag, men nu har 37 rakade händer ploppat in i "raked hands" loggen. Citera
Machista Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Intygar att Nordicbet var en trevlig bekantskap. Bra färg. Har just clearat signupbonusen, fin riggning också och jag har fått 25 dollar för det där testet. Det var ju skitbra! Kluriga och bra frågor. Jag var dock tvungen att göra om turneringstestet... ...men andra gången fanns några frågor som inte gick att missa. Tack för det... Mer sånt! Jävligt lärorikt att inse att jag tänkt helt fel i vissa moment. I morgon blir det dags för reloaden... Citera
Ugrath Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Är det >65% average man ska ha eller >65% på varje inviduellt test@nordicbet? Citera
Machista Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Minst 60 - inte 65 - på varje enskild. Citera
Eddie88 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Alltså man får ju göra om testen med vissa frågor- som man svarat på innan om man nu misslyckas... Jag tycker frågerna är riktigt kluriga... Definitivt värt 25 dollar iallfall. Citera
scouserandy Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Var hittar ni frågorna på nordicbet? Nån som kan skicka en länk till en blind Citera
kgl Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Kommer pengarna automatiskt in på kontot? Känner mig osäker, därför frågar jag Jag behöver alltså inte göra något mer än att svara på frågorna (60% bla bla) och sen vänta påatt få $25? Citera
APC Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Här är länken till nordicbets pokerskola: https://www.nordicbet.com/pokerschool/swe/promotions/area-807.html Citera
scouserandy Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Här är länken till nordicbets pokerskola: https://www.nordicbet.com/pokerschool/swe/promotions/area-807.html Tackar Citera
strutter Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 surt, det blir bara error när jag försöker signa där Citera
dannnne88 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 De undrar jag också, får man pengarna automatiskt eller måste jag maila supporten? Citera
Pedroboy Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Visst var det så att man kan ta ut pengarna efter man clerat bonusen på en b2b site, trots att man inte fått in bonuspengarna och ändå få dom efter 30 dar? Citera
Matteprof Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Frågorna var inte skrivna för att passa en agressiv spelstil i allafall. Typ du har QQ och en person raisar $20 (här får man inte veta nått om blindsen!) och en person synar. Nu är det upp till dig vad gör du? Rätt svar: Du bör folda, någon kan ha AA eller KK typ En raise för att få ut mer information är aldrig ett alternativ enligt den där skolan Dock snittade jag runt 85% på dem. Citera
QoS Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Ny vecka, ny tråd! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17799 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts