bjort Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Köpte en 20" ACER TFT-skärm i början av året. Har precis upptäckt att det blivit avtryck i skärmen efter pokerborden. Spelar på TGC och har alltid 4 bord uppe på samma ställe. Om jag sätter en ljusgrå bakgrund i Windows ser jag ganska tydligt konturerna där pokerborden har varit Nån annan som har samma problem med andra TFT-skärmar? Blir det så även på dyrare skärmar? Citera
Freddie Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Upplevde samma problem med min 18" philips. När jag köpte min 21" tft och satte den som sekundär skärm så upptäckte jag det. Det var ett kraftigt "avtryck" där jag hade haft startmenyn/aktivitetsfältet. Så kraftigt att jag t.om kunde läsa på knappen på startmenyn där det står "START" och kunde se vilka ikoner jag hade haft i quicklaunch. Vande mig vid det och nu när jag läste denna tråden så skulle jag se om det var kvar, men det var det inte! så det finns tröst iaf. ( den skärmen var väl en "dyrare" skärm när jag köpte den ) Citera
Katt3n Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Det är därför man aldrig skall köpa demoex av skärmar från OnOff och liknande. Inte skoj att ha den där inloggningsrutan till skärmsläckaren fastbränd mitt på skärmen. Citera
Recommended Posts